Endelig fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 24. jan 2014.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sheraton Brussel Airport. Batteriene mine var på 1% i går kveld etter en dårlig natt på Radisson OSL og en lang dag med møter i London. Så det ble tidlig kveld

    Frisk og rask i dag og klar for elefnatfrokost om en times tid. Deretter tar United meg nonstop til Chicago kl 1100, videre til LA i ettermiddag der helgen skal tilbringes med bursdagsfeiring i morra

    Goood helg!
     
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Good morning fra Bodø!

    Fordelen med mørketid er det helt sinnsykt vakre soloppgangene vi har for tiden. Nesten så jeg vurderer å bli religøs, ehh not.

    4 årsdag med dama i morgen, så må vel finne på noen kult :) MR til BCN kanskje?? ;-)

    Ha en strålende helg folkens!! :)
     
    tommy777 liker dette
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God mornings fra Sola. Her titter solen straks fram og det kan se ut som at "bortblåst dagene" er over for denne gang. Det har vert første av i alt 4 travle uker som vil inneholder mye skriblerier og kontrollregning for å få ut tilbuds dokumentasjon. Helgen inneholder ingen store planer for meg, men store planer har tydeligvis en av tenåringsjentene i huset, så da blir det nok litt sjåførtjeneste vil jeg tro.
    Ønsker alle Bonusfeber forumister en herlig helg :)
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeendelig fredag!

    Kaldt og snø ute. Varmt og godt inne heldigvis. Labben har blitt vond igjen, så jeg halter rundt. Tror sannelig jeg skal gå hjem tidlig fra jobb i dag. Kan knapt vente med å legge meg nedpå litt. Mulig jeg må bedøve labben med litt Jägermeister. Får ringe legen å få et par flasker på blå resept! Mye mer praktisk.

    Jobbe litt til først. Vaffel til lunsj i kantina i dag. Kan jo ikke gå glipp av det.

    God helg ønskes!
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Nokså frisk og dvask her også, etter frokost med Tommy.

    Straks venter en rimelig hektisk reisedag, før kvelden rundes av på flyplasshotell i Madrid.

    Ha en fin helg
     
    tommy777 liker dette
  6. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    Som i Frode?

    God dag fra BGO. London står for turen i helgen. Skål!
     
  7. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Fredag, ja. Dagens oppgave består i å holde øyelokka oppe gjennom dagen. Sliter forferdelig med døgnrytmen. Ikkje gøøøy.

    Hadde egentlig tenkt å reise en dagstur til fjells i helgen, men vinden ser ut til å sette en stopper for det. Jeg liker å gå på ski, men jeg liker ikke å gå på ski i liten storm.
     
  8. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    Endelig helg! Kroppen verker etter at årets nyttårsforsett endelig ble fulgt opp på onsdag og i går. Nyttårsforsettet "trene mer og drikke minst like mye" startet med en heftig treningsøkt, etterfulgt av medisin på Crow bar. Eneste pluss er at jeg fikk veldig søt PT så motivasjonen er på topp for dagens økt!
    Behagelig helg her med blant annet kinogåing i morgen kveld. Spent på om Nymphomaniac lever opp til forventingene! Happy weekend!
     
  9. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    GOOOOD morgen! Endelig begynner vårens reiseplaner å komme på plass, foreløpig: 2,5 uker i Nancy (som begynner med 3 dager i Maastricht og 1 dag i Brussel) i april, 1 uke i Paris i mai og 4 uker i Tolouse i juni/juli. I tillegg blir det vel en liten husmorferie i februar og kanskje noe i mars, siden sistnevnte måned foreløpig er helt tom… :) (Hehe, har fortsatt noen uker ledig i mai også, men poden er russ og mannen er i Kina, så mor får vel kanskje holde seg hjemme da…? :) )

    Xxx.
     
    tommy777 liker dette
  10. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag kveld
    Jeg lever !!!! :) Såvidt......men er på bedringens vei. Håper og tror det verste er overstått nå og at jeg faktisk kommer til å overleve.....;) Manneinfluensa er ikke saker det.....
    Ha en strålende fredag kveld :D:D:D
     
    SASDC8, tommy777 and SASlovah4evah like this.
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Ærsj! Tror jeg må bedøve labben med noe annet en Ibux.
    Bål, som pyromanene sier!
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Chicago. Vel, her er ikke klokka mer en 1600. Flott, flat tur med UA over dammen. snorka i over 5 timer.

    Nå venter man ombord i en 757 på at American skal tømme en lekk vanntank. Akkurat.

    Der kom Capt. Speaking på hornet at vi er klar. Later
     
  13. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Og kvelden, der planen var å slappe av, endte med at sønnen fikk motorstopp langt ute i huttiheiti. Han og en kompis hadde vært på fisketur (jepp, det finnes visst ungdom som er interessert i både å feste og litt andre ting…:) ) og plutselig stoppet bilen. Selvfølgelig ringer han til mamma… jammen godt at pappa var hjemme, for mamma sitter fortsatt i sofaen mens pappa er i huttiheiti! Lurer jo litt på hvordan dette skal gå, han har hatt lappen i en uke og har allerede fått en parkeringsbot og en motorstopp… :)

    Xxx.
     
  14. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Det blir vel det neste, om bilen fortsatt går i neste uke da… :) Er stygt redd for at bilen, som nå er 6-7 år gammel, er farlig nær pensjonsalderen… Det er nå man lurer på om man skal kjøpe ny eller begynne og betale for å få ting fikset. <sukk> Jaja, de er på vei hjem, MED bilen, som ble dyttet i gang.

    Xxx.
     

Del denne siden