Endelig lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 26. april 2014.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag!!
    Overraskende lite aktivitet her inne denne lørdag formiddagen. Er alle fyllesyke, eller?

    Solen skinner og temperaturen er behagelig her i det Sørlandske.
    Jeg har fått sove lenge i egen seng hvilket gjorde underverker. De Jägermeisterne jeg tok i går kveld har gjort klare forbedringer i hostingen min.

    Planer for dagen? Må vel en tur på butikken. Ellers ikke en dritt! Aahhhhhhhh deilig!!
     
    Fnate and AndersB like this.
  2. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Morn fra Forus. Her er man allerede halvveis i denne arbeidsdagen. Stille og rolig på jobb. Slik det skal være. Har vært ute og luftet booking-fingeren og røyk på en dagstur til Berlin 6.mai. Selvsagt med innlagt tid til lounging underveis.

    Ha en fisefin dag, forumister!
     
  3. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    Her er dagens plan: Skrive ut min konsertbillett, vorspiel i sete 4A på AA137 i 11 timer, konsert med Black Sabbath i Hollywood Bowl, gå å legge meg. Hm, jo, burde være mulig å få til.. :)
     
    SASDC8, AndersB and Henning like this.
  4. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra solstolen her hjemme. Nyyyydelig i solveggen og det akter jeg å fortsette med.
     
  5. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Våknet på Verdens Ende...så på lansering av verdens vakreste bil - 4C sammen med noen fly og bilgale venner. Nå kommer snart taxi'n og vi skal på middag på Quality Hotel Expo før vi geleidet til egen losje i Telenor Arena og et gjensyn/hør med 80-tallet. Bra lørdag og bedre skal den fortsatt bli:)
     
    SASDC8 liker dette
  6. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Ahh Alfa Romeo 4C. Nydelig bil rett og slett.

    Her har dagen så langt med til forbredelser til min bedre halvdels 30 års fest i kveld, og jeg har sett på TV samt fått bekrefet at jeg ikke kan bake :)

    Nå er det straks tid for fest, så får vel gjøre noe jeg også ;)

    Ha en flott en!
     
  7. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Oslo. 20 grader og sol. Det vanker nok en utepils i solveggen ganske snart!
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God lunchtid. Her er det en liten liquid lunch før det bærer ut for å fotografere elefanten i snøveggen utenfor. Skikkelig winter wonderland i slutten på April. Ka e sjansen???

    Vel... etc etc også videre.
     

Del denne siden