God lørdag!! Overraskende lite aktivitet her inne denne lørdag formiddagen. Er alle fyllesyke, eller? Solen skinner og temperaturen er behagelig her i det Sørlandske. Jeg har fått sove lenge i egen seng hvilket gjorde underverker. De Jägermeisterne jeg tok i går kveld har gjort klare forbedringer i hostingen min. Planer for dagen? Må vel en tur på butikken. Ellers ikke en dritt! Aahhhhhhhh deilig!!
Morn fra Forus. Her er man allerede halvveis i denne arbeidsdagen. Stille og rolig på jobb. Slik det skal være. Har vært ute og luftet booking-fingeren og røyk på en dagstur til Berlin 6.mai. Selvsagt med innlagt tid til lounging underveis. Ha en fisefin dag, forumister!
Her er dagens plan: Skrive ut min konsertbillett, vorspiel i sete 4A på AA137 i 11 timer, konsert med Black Sabbath i Hollywood Bowl, gå å legge meg. Hm, jo, burde være mulig å få til..
Våknet på Verdens Ende...så på lansering av verdens vakreste bil - 4C sammen med noen fly og bilgale venner. Nå kommer snart taxi'n og vi skal på middag på Quality Hotel Expo før vi geleidet til egen losje i Telenor Arena og et gjensyn/hør med 80-tallet. Bra lørdag og bedre skal den fortsatt bli
Ahh Alfa Romeo 4C. Nydelig bil rett og slett. Her har dagen så langt med til forbredelser til min bedre halvdels 30 års fest i kveld, og jeg har sett på TV samt fått bekrefet at jeg ikke kan bake Nå er det straks tid for fest, så får vel gjøre noe jeg også Ha en flott en!
God lunchtid. Her er det en liten liquid lunch før det bærer ut for å fotografere elefanten i snøveggen utenfor. Skikkelig winter wonderland i slutten på April. Ka e sjansen??? Vel... etc etc også videre.