God (sein) morgen frå SAS City Lounge på Stockholm C. Her fins det ingen sjokoladekake, men eg får te og kan kjøpe billig brus. Spørs om ikkje det blir å tømme nedpå koppen med te og så å komme seg opp til Arlanda. Men uansett greit å ha sjekka kva all the fuzz is about. Håpar ikkje besøket mitt blir brukt i statistikk som rettferdiggjer kutta i fast-track tilbudet. City lounge eller ikkje, ha ein fin dag alle sammen!
God mandag fra hovedstaden. Her skimter det til med litt sol mens været for resten av uken ser heller dårlig ut.
God ettermiddag fra Trondheim Gutta er på tur, straks lunsj og deretter litt indretjeneste. Ha en flott dag
Grei slutt på 2 dager i Belgia. Veldig positivt overrasket over nivå på service og språk. Brugge er som en eventyrby.
God ettermiddag! Nå kom sola, så da drar vi hjem fra hytta. Må lade litt bil på veien hjem, så da blir det is i sola! Kort arbeidsuke igjen, som avsluttes med halv dag på fredag, da jeg skal til England og besøke en nevø som går på skole der. Ha en finfin uke, alle sammen!
Hilser fra G-lounchen på Arlanda. På vei hjem fra litt oval pinsehelg i HKG. Venter på SK499 som tar meg til Oslo. Fortsetter med bobler og lar NSB kjøre meg (nesten) hjem
Beste SAS-flyvning på lenge, OSL-CPH nå. Enestående crew. Fikk både kaffe, Ringi og flaskevann. Ble spurt om det var alt. Litt senere kommer purser bort (først til en rett foran, så meg), takker for at jeg har valgt SAS i dag, spør om jeg har fått alt jeg vil ha. Jeg får en smoothie i tillegg og blir igjen ønsket hjertelig velkommen ombord. Ved utgangen takker purser igjen for at jeg flyr SAS, ønsker meg en god dag og at hun gleder seg til å se meg igjen snart. Hørte forøvrig at de var veldig hyggelige mot alle. Samtidig klarte de altså på en subtil måte å vise EBD og EBP litt ekstra service. Veldig bra!
Drar fra KRS nå.. Satt en på plassen min (2a). "Er det faste plasser?" var unnskyldningen hans.. Ha en fortsatt fin 2.pinsedag