Endelig mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 17. nov 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Nå venter bryggekontoret og det skal planlegges både ukens reise samt nyttårsfeiring i København. Ha en flott start på uken:)
     
    Fnate liker dette
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God herlig morgen fra Sola. Med foreldre på besøk kunne jeg i dag komme meg grytidlig på jobb og har vert ganske så effektiv her på morgenkvisten. Nå er resten av kollegaene kommet og vi er klar for kaffeslabberas - (morgenmøte).
    Ha en flott mandag :)
     
  3. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Morgon,
    Nåddes igår av nyheten att en f.d kollega lämnat jorden på ett extremt tragiskt sätt. Dagen på kontoret präglas av detta och tjänar som en påminnelse att man skall ta vara på det man har.

    Ha en bättre start på veckan!.
     
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Go mandag fra Trondheim.
    Mista lommeboka mi på vei til jobb,merket ikke at den var borte engang, før jeg fikk et ubesvart anrop og SMS om at en dame hadde funnet den. Ringte det ukjente nummeret og jaggu hadde hun den ikke :) :). Kudos til henne og troen på at det finnes mange ærlige sjeler der ute fikk ytterligere forsterkning.
    Nå er det mere kaffe !!!
    Ha en strååålende dag :D :D :D
     
    tommy777 and Darkcho like this.
  5. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Riktig så god start på morgenen det @LN-FHU !

    God dag til samtlige. Nå er det en joggetur, hårklipp og vask av bilen på planen.

    Ha en fin dag!
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grdmpft fra det Sørlandske!

    Mandag morgen er aldri stas. Heller ikke i dag. 4 grader og regn her, så det er greit å jobbe inne.
    Første møte allerede avholdt, så nå er det på tide å begynne å glede seg til lunsj.
    Da jeg kom på jobb stod det en 10cl flaske Jägermeister og ventet på meg på pulten. Så nå lurer jeg på om det er noen som synes jeg har drukket for lite i helga, eller om det er en ny kampanje fra HR for å få opp arbeidsmoralen en smule?

    I kveld er det et kort styremøte, og så får man begynne å tenke på hva man skal pakke med seg til reisen som starter litt senere i uken. Er redd for at de neste dagene kommer til å gå fort så mye som jeg har på planen!

    Nuvel! Får bare kjøre på her!

    God uke ønskes!
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra BA loungen i Amsterdam. Laaaaang morgen i senga med Mac'en gjorde at man fikk ryddet innboksen. Det hjelper litt på humøret.

    Litt spent under check in, riktignok, da billettnummeret mitt hadde forsvunnet. Men jaggu løste det seg ikke det også. Så da bærer det starks ut på Pysjamasklasse med BA til Toronto

    Ha en trevlig dag.
     
    KristianSk and tommy777 like this.
  8. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God mandag fra Oslo. Startet dagen med mandagsmøtet og ekspressoppgaver fra sjefen. Så da måtte jeg omrokkere hele ukens planer. Men sånn er det når konsersjefen skal ha noe gjort, så hopper alle vi andre.
    Ellers har det vørt en bra helg selv om jeg var litt i overkant fyllesyk i går, så overlevde jeg denne gangen også. Ikke værst. Satser ellers på en stille uke og ingen flyturer før til lørdag.
     
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Sjalabais fra Chicago. Oppe tidlig og fikk plutselig over meg at 45 minutter på tredemølla var tingen. Så sagt så gjort og jeg kan bekrefte at jeg er i den mest elendige formen jeg noen gang har vært. Så joggeskoene og treningsutstyr ble elegant lagt ned i kofferten for ukens tur.

    Fruen skal mileagerunne på mistake fares og vi møtes i Zurich i morgen ettermiddag. Hennes rute er ORD-BOS-PHL-DUB-LCY-ZRH bak gardina mens jeg har en noe triveligere ORD-LHR-AMS//møte//LCY-ZRH, alt bortsett fra siste leg i biz.

    Kan bli bra. Ha en herlig uke!
     
  10. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God mandags ettermiddag alle sammen. Ikke stort å melde i dag. Sitter nå på buss for tog. Så ut som kundebehandlerne hadde kontrollen på Oslo S til en forandring. Ikke spesielt gode seter i denne bussen, men kommer iallefall hjem til nogelunde tid.

    Ønsker alle en fortsatt fin dag og en innholdsrik uke! :)
     
    Twin Otter liker dette

Del denne siden