Endre bestilt billett med Eurobonus poeng

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av sunny, 02. april 2019.

  1. sunny

    sunny Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Hei!

    Jeg er helt ny på forumet her, så beklager om dette spørsmålet er lagt feil eller om det finnes egen tråd for slike spørsmål.

    Jeg skal til New York i forbindelse med jobb, og ønsker å ta med min kone, for kombinert business and pleasure + være et par dager ekstra.
    Vi skal reise søndag 21. april og tilbake påfølgende lørdag eller søndag. Jeg har ca 170.000 bonuspoeng, og CT.

    Case:
    1) Ideelt sett kunne jeg tenkt å bestilt Business begge veier og brukt CT, men vil det være sannsynlig at det vil være tilgjengelig slike billetter for kjøp når det nærmer seg avreise? Per nå er det ingen Business fra EWR til Scandinavia ledig.
    2) Det er p.t ledig SAS Plus utreise den 21., men ikke ledig noe SAS Plus på hjemreise, heller ikke SAS Go. Eneste som er ledig med poeng er mandag 29. og SAS Go.

    Ville det vært fornuftig å bestilt denne reisen, og så satset på at SAS slapp retur-billetter med SAS Plus når det nærmet seg avreise? Kan jeg da endre returen, og betale mellomlegget med poeng? Det vil gjerne bli noe mer avgifter som må betales?

    Eller er det beste å vente med å bestille til det nærmer seg avreise og flere returbilletter blir sluppet?
     
  2. Maraug

    Maraug Bonusløvinne

    Innlegg:
    195
    Likes mottatt:
    187
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg ville bestilt de med en gang, og dukker det opp noe annet så kan disse kanselleres 24 timer før.

    Er det plutselig ledig i Plus eller business så kan du endre til de inne på Sas siden din.

    Bestiller du online får du igjen skatter avgifter om du sletter og det er kostnadsfritt om du endrer klasse.

    Når det nærmer seg avreise kan du legge inn bud på oppgradering til Plus eller Business med poengene dine
     
    sunny liker dette
  3. sunny

    sunny Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Supert, takk for svar!
    Da bestiller jeg reisen nå, og ser om det går an å endre når det nærmer seg, evnt. by på oppgradering :)
     
    Maraug liker dette
  4. Eksempel

    Eksempel Medlem

    Innlegg:
    101
    Likes mottatt:
    96
    Bonuspoeng:
    28
    Hei, kupper tråden.

    Jeg har bestilt en bonusreise t/r med Widerøe og ønsker å flytte returdatoen (utreisen er allerede brukt). Lar det seg gjøre? Får det ikke til på nettside eller app.
     
  5. kfly

    kfly Nytt Medlem

    Innlegg:
    42
    Likes mottatt:
    116
    Bonuspoeng:
    33
    Nei, det er dessverre ikke tillatt.

    Endringer: Endring er tillatt frem til 24 timer før utreise, gitt at poengene fortsatt er gyldige. Når du har startet bonusreisen, kan hjemreisen ikke endres.

    Refusjon: Billetten kan refunderes frem til 24 timer før utreise. Når du har begynt bonusreisen, kan ikke hjemreisen refunderes.
     

Del denne siden