Noen som vet om det er mulig å endre opptjeningsperioden for Eurobonus? Min periode går ut 30. november. Har hatt EDB i sikte, men på grunn av sykdom i begynnelsen av opptjeningsperioden kom jeg sent i gang med poengsankingen... Tenker altså ikke på å forlenge opptjeningsperioden, men å forskyve den ett par måneder slik at det er de siste 12 månedene som medregnes.
Eg sit og driv med EDB no, og eg tviler på at du kan klare å endre ei opptjeningsperiode som du har begynt på for å sikre deg EBD. Eg klarte å få det til på frøkna, men då avslutta eg kontoen og begynte på nytt. Men det skader ikkje å sende epost inn og høre?
Sendte en epost til gullmailen nå, så får vi se hva de sier. Antar at de er strenge på dette, men man kan jo håpe at dokumentert langtidssykemelding kan gjøre utslaget...
Og der kom avslaget fra SAS. De skal ha for kort responstid på gullmailen. 52 minutter er ny rekord her i alle fall
Det er det nok ikke. Den eneste måten du kan få ny opptjeningsperiode på er vel å avslutte ditt nåværende medlemskap (og miste alle poeng?) og deretter starte ett nytt.
Tidlig tidlig da jeg ble grepet av bonusfeberen fant jeg ut at jeg var best tjent med å endre opptjeningsperioden noen måneder så da dumpet jeg de få tusen poengene jeg hadde på kontoen ved å avslutte den. Opprettet på nytt like etter med samme e-post og har levd bra siden, bortsett fra at jeg nå får to e-poster hver måned. En hvor saldoen min er 0 og en hvor saldoen min er.. ..ikke null. ❤️ SAS IT