Hei, Sas endret bonusreise i julen. rekker ikke connecting flight på egen (seperat) billett, utreise om mer enn 14 dager. Har jeg noen rettigheter? Sas kan ikke finne noen tidligere avganger (BKK - VIE, VIE - OSL) --- VIE - OSL ombooket slik at det er 5-6 timer i VIE, og jeg rekker ikke OSL - BGO. Lars
Jeg hadde samme problem flere ganger svg-cph, eller cph-svg før avreise. Jeg sjekket daglig før avreise, morgen,lunsj,kveld om ikke SAS slapp ut bonusbilletter og hver gang klarte jeg faktisk å snappe noe ledig. Du må bare følge med jevnlig. Den som du allerede har ville jeg endret til senere avgang som @democomputer nevner (til den tiden som passer), kommer det opp bonus billett så kan du da bare kansellere den du betalte.
Du har ingen rettigheter annet enn at du får kansellere gratis eller booke om til annen avgang. Men siden det er en bonusbillett har du jo allerede fri kansellering. Og en OSL-BGO billett får du for 349 på salg, så da hadde jeg heller booka en billett med DY eller FS for penger om det ikke dukker opp bonusbilletter
Det er også en mulighet å se etter en reise VIE-wherever-BGO. Man MÅ jo ikke mellomlande i Oslo. CPH-BGO har sikkert endel bonusbilletter og sist jeg sjekket var det lettere å komme seg VIE-CPH enn VIE-OSL. ARN og FRA er andre mulige mellomlandinger