Endring av bonusreise. rekker ikke connecting flight på egen billett, utreise om mer enn 14 dager.

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av larslarslars, 17. sept 2022.

1. larslarslars

larslarslars Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    102
    Bonuspoeng:
    43
    Hei, Sas endret bonusreise i julen. rekker ikke connecting flight på egen (seperat) billett, utreise om mer enn 14 dager. Har jeg noen rettigheter? Sas kan ikke finne noen tidligere avganger

(BKK - VIE, VIE - OSL) --- VIE - OSL ombooket slik at det er 5-6 timer i VIE, og jeg rekker ikke OSL - BGO.

Lars

2. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,570
    Bonuspoeng:
    113
    Er det ikke lettest å bytte oslo-bgo bare? Senere avgang?

larslarslars, Nordlands and Wiolenze like this.
  3. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,616
    Bonuspoeng:
    183
    Du har gratis endring når de endrer. Hva med å legge på en senere Osl-bgo i bonusbooking?

K

SVG_flyer and larslarslars like this.
  4. larslarslars

larslarslars Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    102
    Bonuspoeng:
    43
    Ikke ledige bonusbilletter igjen på OSL - BGO senere samme dag :)

5. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,570
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg hadde samme problem flere ganger svg-cph, eller cph-svg før avreise. Jeg sjekket daglig før avreise, morgen,lunsj,kveld om ikke SAS slapp ut bonusbilletter og hver gang klarte jeg faktisk å snappe noe ledig. Du må bare følge med jevnlig. Den som du allerede har ville jeg endret til senere avgang som @democomputer nevner (til den tiden som passer), kommer det opp bonus billett så kan du da bare kansellere den du betalte.

Spielhaug liker dette
  6. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,842
    Bonuspoeng:
    350
    Du har ingen rettigheter annet enn at du får kansellere gratis eller booke om til annen avgang. Men siden det er en bonusbillett har du jo allerede fri kansellering.

Og en OSL-BGO billett får du for 349 på salg, så da hadde jeg heller booka en billett med DY eller FS for penger om det ikke dukker opp bonusbilletter

Insomnia4u liker dette
  7. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,724
    Bonuspoeng:
    293
    Det er også en mulighet å se etter en reise VIE-wherever-BGO. Man MÅ jo ikke mellomlande i Oslo. CPH-BGO har sikkert endel bonusbilletter og sist jeg sjekket var det lettere å komme seg VIE-CPH enn VIE-OSL. ARN og FRA er andre mulige mellomlandinger

Del denne siden