Noen som kjenner til regler vedrørende SAS Plus bonusreise? Kan disse endres og eventuelt hvordan? Det ble kjøpt noen billetter på 50% salget hvor det kun var Plus igjen, og billettholder ønsker gjerne å endre utreisen, går det? Kvs viser ikke tilgjengelighet i I/X see jeg..
Bonusbilletter kan avbestilles og endres frem til dagen før uavhengig om det er Go/Plus/business. Det kreves tilgjengelighet på bonusseter for å kunne endre. Hvis det endres må man betale "ny" pris hvis kampanjen man bestilte på ikke er tilgjengelig.
Vær obs på at billetten kun kan endres frem til utreise. Hjemreise kan altså ikke endres vist utreise er gjennomført.
Joda dette kjenner jeg til. Tenker på om billetten kan endres i appen når sjekkinn åpner tilsvarende andre Plus billetter.
Hei folkens og god morgen, noen som vet som @Are spør ovenfor, bare med en liten twist. Kan man endre sas plus bonus billett via telefon ser det ikke går manuelt, f.eks: med en annen hjemreise fra en annen by i Scandinavia. Jeg har en reise ut til Gøteborg via Oslo og Stockholm fra Stavanger, men vil gjerne returnere fra København i stede via Oslo til Stavanger og alt er med SAS, er dette mulig å få til? poeng messing er det helt likt i plus. Takk for svar
Hei, ja fikk det til. Så lenge poengene ikke har gått ut på dato, og det er mer enn 24timer til reisen begynner så kan du endre billetten. Det må også være tilgjengelighet på de rutene du reiser til/ifra. Du kan f.eks fly til stockholm og returnere fra københavn fordi det er samme poeng sum. Du kan også f.eks fly fra Bergen til Stockholm via København og returnere fra stockolm til stavanger via Oslo. Da jeg skulle bytte billetten ringte jeg flere ganger til sas (bestilling av reise med poeng avdelingen) og der møte jeg flere agenter, noen ville at jeg betalte 150kr per person, mens andre bare byttet innen 5 minuter uten noen kostnader. Lykke til
Jeg lurer på noe annet. Jeg har et fly i helga TRD-OSL-AGP som begynner 16.10. jeg ser at det er ledig billetter for SAS PLUS kl 17.00. det er ingen bonusbillet ledig nå, men kan jeg endre på selveste dagen? En gang på en bonusreise klarte jeg.ikke å rekke et fly pga forsinket bagasje og det var ingen problem å ta neste flyet (uavhengig av bagasje forsinkelsen da)
Du kan i utgangspunktet ikke endre denne da. Det må være bonusbilletter ledig. Men ved kanselleringer eller forsinkelser blir jo booka om så klart