Endring SAS Plus bonusreise

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Are, 21. juni 2015.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Noen som kjenner til regler vedrørende SAS Plus bonusreise?
    Kan disse endres og eventuelt hvordan?
    Det ble kjøpt noen billetter på 50% salget hvor det kun var Plus igjen, og billettholder ønsker gjerne å endre utreisen, går det?
    Kvs viser ikke tilgjengelighet i I/X see jeg..
     
  2. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    Bonusbilletter kan avbestilles og endres frem til dagen før uavhengig om det er Go/Plus/business. Det kreves tilgjengelighet på bonusseter for å kunne endre.

    Hvis det endres må man betale "ny" pris hvis kampanjen man bestilte på ikke er tilgjengelig.
     
  3. Dash

    Dash Medlem

    Innlegg:
    160
    Likes mottatt:
    95
    Bonuspoeng:
    28
    Vær obs på at billetten kun kan endres frem til utreise. Hjemreise kan altså ikke endres vist utreise er gjennomført.
     
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Joda dette kjenner jeg til.
    Tenker på om billetten kan endres i appen når sjekkinn åpner tilsvarende andre Plus billetter.
     
  5. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    Hei folkens og god morgen,

    noen som vet som @Are spør ovenfor, bare med en liten twist. Kan man endre sas plus bonus billett via telefon ser det ikke går manuelt, f.eks: med en annen hjemreise fra en annen by i Scandinavia. Jeg har en reise ut til Gøteborg via Oslo og Stockholm fra Stavanger, men vil gjerne returnere fra København i stede via Oslo til Stavanger og alt er med SAS, er dette mulig å få til? poeng messing er det helt likt i plus. Takk for svar
     
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,596
    Bonuspoeng:
    293
    SAS tillater vel open jaw, så det burde vel gå greit?
     
    SVG_flyer liker dette
  7. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    Håper det :). Skal høre med dem. Vet ikke om noen har vært borti denne før.
     
  8. cntnry

    cntnry Nytt Medlem

    Innlegg:
    48
    Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    8
    Fikk du til å endre billetten? Er i en lignende situasjon
     
  9. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    Hei, ja fikk det til. Så lenge poengene ikke har gått ut på dato, og det er mer enn 24timer til reisen begynner så kan du endre billetten. Det må også være tilgjengelighet på de rutene du reiser til/ifra. Du kan f.eks fly til stockholm og returnere fra københavn fordi det er samme poeng sum. Du kan også f.eks fly fra Bergen til Stockholm via København og returnere fra stockolm til stavanger via Oslo. Da jeg skulle bytte billetten ringte jeg flere ganger til sas (bestilling av reise med poeng avdelingen) og der møte jeg flere agenter, noen ville at jeg betalte 150kr per person, mens andre bare byttet innen 5 minuter uten noen kostnader. Lykke til ;)
     
    cntnry liker dette
  10. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg lurer på noe annet. Jeg har et fly i helga TRD-OSL-AGP som begynner 16.10. jeg ser at det er ledig billetter for SAS PLUS kl 17.00. det er ingen bonusbillet ledig nå, men kan jeg endre på selveste dagen?
    En gang på en bonusreise klarte jeg.ikke å rekke et fly pga forsinket bagasje og det var ingen problem å ta neste flyet (uavhengig av bagasje forsinkelsen da)
     
  11. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,112
    Likes mottatt:
    114,461
    Bonuspoeng:
    350
    Du kan i utgangspunktet ikke endre denne da. Det må være bonusbilletter ledig.
    Men ved kanselleringer eller forsinkelser blir jo booka om så klart
     

Del denne siden