God morgen fra hjemmekontoret! Ingen sol i dag, men den skal titte frem litt senere. Skal uansett være inne en stund til.. Har booket om en del hotellrom for å få triple poeng hos NCC den neste måneden. I følge mine Excel-ark, så nærmer jeg meg nok poeng (når de kommer..) til å oppnå Lifetime Platinum til våren. Så lenge ikke noen av oppholdene blir kansellert.. Nå må jeg finne ut av hvor jeg skal gjøre av Trumf og poeng når Lifetime Plat er oppnådd. Mye jobb med dette bonuslivet, altså! Ønsker alle en produktiv dag!
Wow. Gratulerer med snart Lifetime Platinum i NCC. Det må da være hyggelig Få poster her så langt. Hvor har alle folka blitt av, eller finnes det flere tirsdagstråder for tirsdag 09.08.22? Her er det hjemmekontor inntil brunsj er inntatt, så blir det bykontor. Togene står vel på hele østfoldbanen, så det er bare å belage seg på å bile inn til Oslo.
Morn fra jobben! Atter en regntung dag, og flere på vei. Helt OK. Fant ut at jobben nå kun har en avtale med Scandic i Norge, kjipt, for når det finnes Scandic så sier reisepolicy at jeg må bruke de. Så triple poeng i NCC hjelper lite i jobbsammenheng nå. Må finne ut om jeg får lurt inn en privat tur, i tillegg til Hammerfest (som ikke har NCC hoteller...). It's hard to be a (bonus)nisseman ja, enig. Ha en flott dag!
God tirsdag! Her finregnes det for å finne ut om det er trygt å ta DNB Saga kortet i bruk igjen. Har en EB periode som utløper om tre uker og ønsker ikke noe tilskudd av statuspoeng før denne er nullstilt, samtidig er det jo greit å få en "flying start". I fjor var jeg ukomfortabelt close til grensen, kun noen hundrelapper unna å cashe ut en batch på 10k statuspoeng i feil periode, prøver å safe litt mer i år
God morgen, livet på solkysten er litt opp og ned .. hadde planer om å spille min første golfrunde etter skulderskaden, men det regner .. YR lurte meg. Ellers har jeg spurt Radisson Americas om statusmatch med *A Gold .. Godt det er helg
God formiddag fra Lavik Anbefaler forøvrig Lavik fjordhotell Godt vertskap og fin plassering med fjordutsikt
God føremiddag. Grått på solkysten i dag. Etter lunch skal eg i møte med ein potensiell kunde av bigesjeften min. Frista for å søke SkatteFUNN for 2022 går ut 1. september, so no begynner det å haste for etternølarane. Godt eg har litt ledig kapasitet. Tenk om ein kunne fått skattefrådraget i trumfkroner... I dag er det ein månad att til neste tur
I disse raskt omskiftelige tider har jeg gjort det til en vane å sjekke flygningene mine ofte, egentlig for å forsikre meg om at det ikke kommer noen kanselleringer som jeg ikke har fått melding om. I dag var det en helt spesiell endring! 5. september skal jeg fly med TAP fra OSL til LIS .... Der ha de satt inn en A330-900! Du verden!
God formiddag fra Oslobyen. Grått og kaldt så langt, i en uke som er lovet som varm og solrik. Men det var fint å bade i går kveld.
God formiddag fra Larvik og permisjonslivet! Poden er fortsatt utslitt etter søndagens dåp, noe som gjør at mor får LITT tid til å drive reiseplanlegging. Fikk booket om turen til BKK mars som OS hadde kansellert. Kjipt å erstatte BR med TK på retur, men sånn ble det. Uansett var det ikke het optimalt med avreise fra BKK 02.30. Turen gikk fra 2 til 4 uker, men det gjør i grunnen ingen ting. Fant ut at jeg har 60 feriedager til bruk i 2023, så blir forhåpentligvis en del reising.
God ettermiddag fra Tønåsheia 770 moh. Startet i Nusfjord nede i dalen. Så langt har vi ikke sett noen andre folk, så dette er en tur som kan anbefales hvis man er folkesky.
Det er tirsdag, bortekontor i solen og ikke minst varmen. Halvdelen hun er på stranden, selv gjennomført noen calls og jobb på hotellrommet. Jeg lider også av nordiske kompleksiteter så skal ikke være for mye i solen uansett.
God ettermiddag fra Oslo. Akkurat hatt min første tur på Miss Gin. Aner ikke hvor mange poeng det gir, men det smakte godt. Bortsett fra noe sterke greier som holdt på å ta livet av meg i enden av baguetten. Overlever nok.
De har både gode baguetter og god vietnamesisk kaffe. Og det er vel få andre steder en får mer poeng for en take-out lunch en på miss gin. 200 poeng + kredittkort bruk.
Maten på Miss Gin smaker godt den ja, selv om både Banh Mi og Bao buns er hakket bedre på Bei Bei rett rundt hjørnet (hvis du var på Grünerløkka da). Noen ganger vinner bonusfeberen