Er det ikke torsdag????

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av TOS_EBG, 05. nov 2015.

  1. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra Tromsø hvor temperaturen ser ut til å være på vei ned mot og under frysepunktet.

    Driver og ser litt på mulige ruter TOS-LIS neste uke da jeg har et møte 09:30-17:00 nede i byen.Spørmålet blir hvor man skal ta overnattingene siden man må være tilbake i Tromsø før arbeidsdagen er over på fredagen, Det er jo faktisk en redeye flight med TAP til Helsinki natt til fredag, men har ikke funnet sammenhengende prising med SAS hjem på den (om)veien.

    Ha en flott resterende torsdag!
     
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Jovisst pochcher er det torsdag!
    Her har man måtte være hjemme med sykt barn i dag som har hostet non stop siden i går kveld. Og sannelig har det ikke snurpet seg til i halsen min også. Pluss nese som renner. Festlig. Godt man ikke har de store planene for de kommende dagene.

    Men det som derimot er veldig festlig er følelsen når man nettopp har sikret seg en billett i LH F. #denfølelsen #jabbadabbadoooooooo

    Hæppy torsdag...
     
    Baldrick, LN-FHU and Travellingalf like this.
  3. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermiddag! Travel dag på jobb, men nå er oktober ferdig kontrollert og rapportert. Sweet! :D Tror kanskje man skal unne seg et lite glass portvin for å feire tallene, ble en bra måned.

    Reisemessig er det bare å vente på USA-turen om en måned, og krysse fingrene på Optiontown.

    Ha en fortsatt god torsdag! :)
     
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Omtrent ett døgn siden jeg kom hjem fra Nordsjøen og det er sannelig ikke vanskelig å trives når man har en slik turnus-ordning. Nå ligger jeg rett ut på sofaen sammen med katta og myser litt på Celtic - Målle mens jeg prøvesmaker på ett par pils. Nå er jeg langt fra noen Målle-tilhenger, men synes likevel det er moro å følge norske lag (som gjør det bra) i utlandet. Var faktisk invitert med til Glasgow på kamp, men måtte dessverre stå over både den og Helsinki nå til helga.

    Ha en fortsatt fin torsdag kveld!
     
    Baldrick liker dette

Del denne siden