Nå kan du ta en test for å finne ut om du er en "true traveler" Jeg ble 75% true traveler. Noen bedre? Ta testen her.
71%, bommet på SAS sin terminal på LHR. Skylder på at det var det riktige svaret sist jeg var innom der
92%. At jeg ikke befant meg på en flyplass felte meg. Fem minutter unna med bil og nylig ut av en tårnsimulator er ikke nærme nok. Edit: På spørsmålet om hva som er nærmest Oslo av Houston og Beijing, har 39% svart Houston og 41% svart Beijing, blir ikke det totalt 80%? Hvor ble de siste 20 av?
Endte på 94 % første gang jeg, og gadd ikke ta den en gang til Er det bare meg eller er "We are travelers" kampanjen til SAS ganske så tacky?
Du burde sannsynligvis lukke noen faner også. Herregud, mann, jeg får helt angst av så mange faner oppe samtidig.
Hvem leter etter stikkontakter dersom de har mange i loungen sin da? Og nei, jeg er ikke på reise i dag, men var i går. Ble 78%.
Jobber sammen med en autist, og han mente algoritmen var ganske easy-peasy etter å ha tatt testen 3 ganger. Kommer alltid ut med 100%
Madammen sier jeg reiser for mye, nå har jeg bevist det motsatte, 66% og har således mye å gå på og har et bra forbedringspotensial, om madammen er enig er jo en annen sak...