Erfaring med Tap A330-200 Lisboa-Sao Paulo?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Alta, 18. jan 2018.

  1. Alta

    Alta Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei.
    Har billetter i business t/r, Lisboa-Sao Paulo.
    TP 0089 på utreise,og TP 0082 på hjemreisen.
    Noen som vet om disse flyene er oppgradert, eller er like slitne som i 2016 da jeg sist reiste samme ruten med TAP?
     
  2. Alta

    Alta Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei.
    Noen som vet om disse flyene er oppgradert i business class?
    Har billetter t/r Lisboa-Sao Paulo i Desember 2018, retur Januar 2019.
    Reiste samme ruten med TAP for 2 år side, og da var flyene dyktig slitne i business class.
     
  3. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,626
    Likes mottatt:
    34,806
    Bonuspoeng:
    293
    TAP opererer med 3 kabiner hvor av 3 alternativ bare er 1 fly med AZUL kabin, hvis jeg har forstått det riktig.

    Du kan se eksempel på ny og gammel kabin i denne tråden om tur til Boston med TAP.

    Hvis du logger deg på hjemmesiden til TAP og sjekker setekonfigurasjonen når du velger sete selv, vil du se om det per i dag er satt opp ny eller gammel kabin ut fra om det er 5 eller 6 seter per rad.

    Alternativt vil et søk på Seatguru på de aktuelle flyvningene og datoene si det samme, men jeg er usikker på hvor gode Seatguru er til å forandre kabintype hvis TAP bytter tett opp til avreise.

    Det kan være greit å vite at TAP bytter fly hyppig. I forbindelse med Turen min til Boston ble det flyttet over til gammelt fly. Mens når jeg var i NY ble det byttet fra gammel til ny kabin en uke eller to før avreise. I og med at jeg sjekket jevnlig kunne jeg velge bedre seter på hjemmesiden deres. De slapp også 1. rad på begge flyvningene som i ny kabin har bedre benplass 1-2 dager før avreise sånn at det i absolutt kan være greit å sjekke.
     
    Alta liker dette
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Ser ut som at TAP bruker ganske mange forskjellige fly på denne ruten og siden det bare er sju av seksten A330-200 som nå skal være oppgradert, og resten ikke skal oppgraderes, så kan det vel være litt hipp som happ om du treffer. Men viss du sjekker f.eks. ExpertFlyer når det nærmer seg avreise og flyet du skal reise med har Premium Economy så er det i alle fall ny kabin.

    Mer info her: http://www.mro-network.com/airlines/how-tap-completed-interiors-milestone
     
    Alta liker dette

Del denne siden