Her kan du skrive om og diskutere flyselskapet Aeroflot. @Fnate mener de har Europas beste Business Class. Er du enig?
Er det noen som har nylige erfaringer med Aeroflot ? Er litt nysgjerrige på de da de egentlig har veldig fine priser østover..... men det er det kanskje en grunn til....?
Jeg har kun flydd økonomi med dem, men jeg var mektig imponert av dem. Flyet var moderne, de hadde de beste setene jeg har opplevd i eco, og servicen var på topp. Det som trekker ned var flyplassen i Moskva, men jeg var bare ei kort stund der, før jeg reiste videre, men Aeroflot er absolutt å anbefale
Noen år siden jeg fløy med dem, men var helt greit. Hadde platinum hos skyteam på den tiden, og følte meg godt ivaretatt.
Vore i luften med Aeroflot i Business/Economy på store og små fly – føler SU er bunnsolide og leverer. Ville plassert dem over Ethiopian og Air India. På linje med LOT, AC og Spansktalende.
Har ingen egen erfaring men har et par kompiser som bruker de fast til BKK. De ser på det som veldig positivt at det er null alkoholservering ombord, ihvertfall i ECO. Og de er mer fornøyd med Aeroflot enn med Norwegian.