Erfaringer med Hotel Tonight?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Gullars, 05. mai 2019.

  1. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,091
    Likes mottatt:
    4,805
    Bonuspoeng:
    113
    Har enda ikke bestilt hotell i Boston i juni. Skal ha fire netter, og prisene har vært på samme høye nivå i flere måneder.

    Har sett litt på appen Hotel Tonight, som synes å ha ganske mye bedre tilbud enn Expedia, Hotels.com etc. Eneste ulempen er at man ikke kan booke romtype.

    Ifølge hotels.com er 47% bestilt i Boston på våre dager, hvilket ikke virker skremmende høyt basert på hva de omkringliggende helgene ligger på. Vurderer derfor å bare drøye (eventuelt bestille et refunderbart rom) og satse på Hotel Tonight. Noen som har erfaringer med appen?
     
  2. miura

    miura Aktivt Medlem

    Innlegg:
    430
    Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg gjorde mange søk via den appen i fjor, på ulike datoer (kort/lang tid før ankomst) i mange forskjellige byer i både Europa og Asia og jeg endte aldri med å booke via den ettersom jeg fant tilsvarende eller bedre pris via hotellkjeden direkte eller via Hotels/Expedia.
     
    Gullars liker dette
  3. Trent600

    Trent600 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    365
    Likes mottatt:
    597
    Bonuspoeng:
    93
    Den reddet meg når jeg skulle til New York i juli for et par år siden. Slet med å finne noe til OK pris på Manhatten når jeg sjekket en måned før avreise. Sjekket litt innemellom før jeg skulle dra og synes det var i overkant dyrt, så booket via HT når jeg satt på flyplassen før avreise og sparte vel 30% i forhold til de vanlige søkemotorene. Var alene så tenkte ikke på det med romtype, men fikk et dobbeltrom (to dobbelsenger)
     
    Gullars liker dette
  4. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,611
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Største fordelen med hotels tonight er nettopp det.. hotel i kveld.. da kan man få veldig gode deals...

    C
     
    Gullars liker dette
  5. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,355
    Likes mottatt:
    4,155
    Bonuspoeng:
    113
    Book uansett et refunderbart hotell så har du en plan B.

    Vi skulle til new york og booket med hotels.com. Rebooket totalt 3 ganger det samme hotellet og sparte flere tusen kroner.
     
    Gullars liker dette

Del denne siden