Erfaringer med Hyatt og World of Hyatt

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av AndersB, 27. okt 2013.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Grand Hyatt Berlin
    Min status: Diamond
    Rom booket: Standard One King bed
    Oppgradert: Tja, de påsto det, men det var nok kun bedre utsikt
    Andre fordeler: 1000 poeng, tilgang til Grand Club.

    Herlig hotell med mange luksus features. Anbefales, hotellet er ofte ett røverkjøp
     
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Hyatt Regency The Churchil London
    Min status: Diamond
    Rom booket: Standard One King bed
    Oppgradert: Ja, til en gigasuite, men total smøring siden vi hadde ett arrangement der.
    Andre fordeler: 1000 poeng, tilgang til en av mine favorittlounger. Fet velkomsamenity.

    De driver fortsatt og pusser opp, det er blitt skikkelig vakkert . Go to hotellet i London når prisen er riktig
     
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Grand Hyatt NYC
    Min status: Diamond
    Rom booket: Standard One King bed
    Oppgradert: Såvidt
    Andre fordeler: 1000 poeng, lounge.

    Da fruen og jeg tasset inn for å sjekke inn, reflekterte vi over hvor elendig dette hotellet er og at vi aldri har hørt noen si noe positivt om sjåen. La oss håpe på ett bra opphold.

    Det ble det ikke, huffameg. Hele taket var dekket av muggskader, rommet skulle ikke vært i bruk. Vi ble da nedgradert til den minste typen rom/bøttekott og fikk en flaske musserende og jordbær som plaster på såret. Jordbærene var grønn av mugg. Y u c k !

    Loungen var så pakket at det ikke engang var plass å stå engang, tenk SAS domestic loungen OSL kl 1800 på en fredag.

    Stay away!
     
    Shyneno liker dette
  4. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    554
    Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk denne fra Hyatt i dag:

    "Thank you for your inquiry regarding our special, limited time Tier Match offer.After reviewing your attachments, we are unable to complete a Tier Match with the elite status you submitted from Club Carlson Concierge. If you are an elite member with Marriott, Hilton, SPG, or IHG, please feel free to re-submit your information for review.In order to upgrade your account to either Platinum please submit a screenshot of your login page showing your name as well tier status, and we also need a screenshot showing at least one stay in the last 12 months. Once I have received this, I will review the attachments and will contact you back with the upgraded status you are eligible for. Please only send in the Hilton screenshot proofs".

    Ser ut at Club Carlson ikke er verdt å være bra nok for Hyatt. Har Hilton Hhonors Gold, så prøver meg å sende denne.
     
  5. barca

    barca Nytt Medlem

    Innlegg:
    22
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    Har du mailadresse på det Hyatt spør om?
     
  6. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Og hva matcher Hyatt egentlig til med Hilton Gold? Har allerede Platinum fra Hyatt, kan jeg få noe bedre med Hilton Gold?
     
  7. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    De matcher gold til platinum. Du må ha hilton diamond for å få hyatt diamond.
     
  8. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Hyatt Regency Jersey City
    Min status: Diamond
    Rom booket: Standard - point+cash
    Oppgradert: Fik ved check-in besked på at vi var opgraderet til et "view" room. Fik værelse på 8. etage med en udsigt, som alle rum har på dette hotel - og connecting door til naborummet. Fik også besked på at der var fest i ballroom på etagen over os indtil kl. 23. Bad om et andet rum uden connecting door og fik så besked om at vi ikke kunne få opgraderingen. Nyt rum på 6. etage. 100% identisk med det "opgraderede" rum og med helt samme udsigt.
    Andre fordeler: Breakfast for op til 4 pers.

    Hotellet er ok, men ikke meget mere end det. Rimelige adgang til Manhattan med PATH lige udenfor døren og ofte en hel del billigere end at bo på Manhattan.
     
  9. barca

    barca Nytt Medlem

    Innlegg:
    22
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    Noen som har mailadressen til Hyatt der vi kan statusmatche Hilton gullkort mot Hyatt?
     
  10. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    554
    Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    [email protected]

    Men denne kampanjen var tidsavgrenset og kun tilgjengelig via twitter, så usikker om det ikke er for sent. Verdt forsøk.
     
  11. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    554
    Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    Da kom svar fra Hyatt på statusmatch med Hilton:

    "It is my pleasure to inform you that we have upgraded your account to Platinum until February 2017. You will begin to enjoy the many benefits of the Platinum tier status such as guaranteed availability 72 hours prior to arrival, best room within the category booked, as well as 15% bonus points per stay among many other wonderful benefits.

    You may maintain this tier going forward by completing 5 eligible stays or 15 qualifying nights between January 1 –December 31, 2016.

    Please let me know if you have any questions. Welcome to Hyatt Platinum!"
     
    RoadKing liker dette
  12. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Er det noen som er diamant med utløp 03/16 som har fått rematchet/forlenget til 2017? F.eks fra Hilton Diamant.

    Edit: La inn en søknad, så får vi se hva de svarer.
     
    Last edited: 23. des 2015
  13. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Ja det funket fint.
     
  14. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Altså, jeg er Hyatt diamant allerede, men det går ut 03/16. Mener du at det går greit å forlenge/rematche?
     
  15. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Ja.
     
    Insomnia4u liker dette
  16. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    919
    Likes mottatt:
    1,310
    Bonuspoeng:
    93
    Tydelig at det nok har gått inflasjon i statusmatchingen; jeg fikk kun matchet HH Diamond til Platinum, i mailen sto det at det var kun SPG Plat som matchet direkte til Diamond.
     
  17. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Det er samme svaret som jeg har fått..
     
  18. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,036
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    samme her ;)
     
  19. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,328
    Likes mottatt:
    10,163
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Hyatt Regency London - The Churchill
    Min status: Diamond
    Rom booket: Standard King Room
    Oppgradert: Ja, Regency Suite King med DSU, Regency Executive Suite ved ankomst
    Andre fordeler: 1000 poeng, tilgang til Club, Velkomstamenity.

    Lenge siden jeg har bodd på dette hotellet, skulle møte en kamerat i London denne helgen og tenkte at det var på tide å prøve hotellet igjen. Hotellet i i ferd med å avslutte en ganske stor oppussing, og rommet jeg hadde var ferdig pusset opp. Må si at det ser veldig bra ut, definitivt et av de bedre hotellene jeg har bodd på i London.

    Booket et standard King Room på Points + Cash. Oppgraderte til standard suite med en DSU. Når jeg kom til hotellet på fredag kveld så ble jeg oppgradert videre til en executive suite. Ellers må jeg si hotellet gir et veldig bra inntrykk nå, har en stor Regency Club.

    IMG_0177.JPG
     
    tommy777 liker dette
  20. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Hyatt Regency San Francisco
    Min status: Diamond
    Rom booket: Standard King på poeng ene natta, cash & Points andre
    Oppgradert: Ja, til Balcony suite, brukte en DSU for natt to, fikk også suite for gratisnatten.
    Andre fordeler: 1000 poeng, tilgang til Club.

    Sover du lett, er hotellet ikke for deg. Dårlige vinduer og bråk fra gaten selv i 14. Etasje. Glimrende beliggenhet, oppå Bart stasjon.

    Clubloungen hadde overraskende mye bra mat, langt over normalt

    Mye å velge i San Fran, dette hotellet er ofte dyrt og etter min mening det dårligste Hyatt i byen.
     

Del denne siden