To nye hoteller er sjekket ut av omreisende Tommy: Les mer om The Westin Europa & Regina http://bonusfeber.no/westin-europa-regina/ Og litt mindre eksklusivt: http://bonusfeber.no/sheraton-brussels-hotel/
Foreløpig ingen erfaring, men et spørsmål. Vil jeg tjene poeng på kostnader under oppholdet (room service, restauranter etc) dersom jeg har betalt oppholdet med poeng? Hva om jeg har brukt cash & points? Begge teller to som kvalifiserende stay, men spent på om poengene også vil trille inn.
Ja, du opptjener poeng på restaurantmat mv. Enkelte ting, som skatter og parkering, er ekskludert, noen steder alkohol
Hotell: Hotel Des Indes, Den Haag Min status: Plat Rom booket: Billigst Oppgradert: Juniorsuite med herlig spa bad Andre fordeler: Sjokkis og to flasker vann. Gratis frokost
Hotell: Sheraton AMS flyplass Min status: Plat Rom booket: Billigst Oppgradert: Stor suite med separat soverom. Andre fordeler: Sjokkis, julekaker, stroopwaffel. Store flasker med Aqua Panna og San Pellegrino gratis. Tilgang til Clublounge
Hotell: Sheraton Brussel flyplass Min status: Plat Rom booket: Billigst Oppgradert: Juniorsuite Andre fordeler: To flasker Evian, to små sjokkiser. Helt nyoppusset, alt er nytt. Super wifi. Adgang til Clublounge ble også tilbudt i tillegg til frokost i restauranten.
Hotell: Westin Palace Milan Min status: Platinum Rom booket: Billigst Oppgradert: Juniorsuite Andre fordeler: Fruktfat, en "halv" flaske vin, 18.00 checkout.
Hotell: Sheraton Brussel flyplass Min status: Plat Rom booket: Club rom, alt annet utsolgt Oppgradert: Nei Andre fordeler: To flasker Evian, to små sjokkiser. Helt nyoppusset, alt er nytt. Super wifi. Adgang til Clublounge ble også tilbudt i tillegg til frokost i restauranten. Fikk også to drinkkuponger til baren siden de ikke kunne oppgradere meg, fullt hus
Hotell: Sheraton Brussel flyplass Min status: Plat Rom booket: Club, alt annet utsolgt Oppgradert: Ja, til juniorsuite Andre fordeler: To flasker Evian, to små sjokkiser. Helt nyoppusset, alt er nytt. Super wifi. Adgang til Clublounge ble også tilbudt i tillegg til frokost i restauranten.
Hotell: Westin Bellevue v Seattle Min status: Plat Rom booket: Billigst Oppgradert: Ja, hjørnesuite Andre fordeler: Måtte be om vann, som ble levert. Deretter kom de med vann daglig. Sengen var utslitt og ikke behagelig. Ikke beste hotellet i byen
Kjapt spørsmål: Jeg og en kompis hadde 6 netter på W Hotel SFO i sommer. Tenkte aldri over å registrere noe bonusprogram da ingen av oss bruker Starwood jenvlig. Er det verdt å melde seg inn for å etterregistrere?
Hotell: Westin Grand Berlin Min status: Gold Rom booket: Billigste med 10.000 Starpoints Oppgradert: Garden Deluxe Room Andre fordeler: Ingen (heller ikke frokost) Review her.
Hotell: Sheraton Fort Lauderdale Airport & Cruise Port Hotel Min status: Nada Rom booket: Club - stinn brakke Oppgradert: Njaei ... . Andre fordeler: Fikk velge mellom gratis internett og gratis parkering. Begynner å bli litt slitt. Selv om det var februar, sleit airconditionanlegget tungt på toppen. Rommet luktet også av røyk og av samme teppedesinfikasjonsmiddelet som de bruker hos Red Roof Inn og er kun egnet til å sette Fruens nesebor i vibrasjonsmodus ... Rombytte. Rom 2 var mystisk nok identisk med Club-rommet 10 etasjer høyere opp. Airconditionanlegget fungerte imidlertid bedre og lukten langt mindre fremtredende. Fru Vibrerende Nesebor aksepterte heldigvis dette. Siden Club Lounge var stengt i helgene, fikk vi frokostvoucher og dermed fri adgang til buffeten som var helt OK. Alt i alt kunne nok brakka trenge en aldri så liten oppfriskning ... Betjeningen var imidlertid veldig hyggelige og hjelpsomme.
Hotell: Hotel Imperial, Wien Min status: Platinum Rom booket: cash & points Oppgradert: Elizabeth Suite Andre fordeler: Gratis frokost som koster 80 Euro pp, sjokkiseske, heavy med frukt, vann. Visitkort med navnet mitt trykket på, bagasjetag med navnet mitt på, stationary med navnet mitt på og visittkortmappe med navnet mitt på. Vanvittig fett hotell
Bruker du cash + points så får du poeng for "cash" beløpet. Alt du fører på rommet får du også automatisk poeng for. Betaler du derimot med kontanter i resturanten så må du påse at SPG nummeret ditt blir registrert på regninga...har dårlig erfaring med det. Det lønner seg ofte å benytte poeng til oppgradering (lounge\executive floor) om du da ikke har Platinum...da får du dette automatisk. Loungene i Asia, Australia og Øst Europa er meget bra....