Hei og ho. Takk for sist til samtlige gamle som nye bekjente/ukjente IF’re. Doktor’n har endelig fått ut finger’n og funnet ut at det er bedre med et eget reisebrev enn å bombardere lørdags og søndags tråden. Det skulle ikke mer til enn at fruen sa ingen planer den helgen som er nå. At alert ble ordnet med daglig søken. Da dukket som plommen i egget litt LH F ifra FRA til selveste Waguy, tunfisk og sumo’ns hjemsted. Selv om klokken var 0830 og pasientene ventet på undertegnede, var det nå eller aldri! Slo nr og yes sir! Osl-fra-hnd-fra-osl under 48 t ble booket i de eleverte klasser. Et pr tusen EB fattigere og noen skatter, avgifter og service gebyr. Var neste utfordring å forteller til fruen. Kjære jeg fant plutselig en tur med Lufthansa lørdag til søndag og er hjemme før midnatt. Det er som å vinne i Lotto! Og forresten jeg syns du kledde den nye vesken du har kjøpt. Og lover å drikke med måte. Med sylskarpt blikk Hva har du funnet på nå da? Første klasse igjen? Uten meg?!?!?! Men kjære du ville ha veske Da ble det stille og et tyst aksept, med et blikk som antydet noe helt annet, der det var totalt innlysende at ved neste F tur måtte det være 2 pax. Velkommen på reisen med LH og doktor’n
Pakket og klar for avgang… Flytoget… Sommefugler? Ja snakk om. Har jeg fått sover ut? Nope, kun dubbet av og brå våknet i fare for å ikke rekke turen. La eventyret nå starte
Hele Drammen sover fremdeles…Bare oss bonusnisser som er glad tidlig fly, er lysvåken, slik at vi får maksimalt med lounge tid THE FCT
Takker og bukker til samtlige! @Sunnfjordingen før eller siden så kryser våre veier igjen @obay bonusbilletter og agentrullering er lett kontra fruen, men med riktig smøremiddel går det seg til. 2 pax F ved neste reise
Flytog CHECK Fasttrack CHECK Loungensafari på Osl Nei takk LH 865 i rute CHECK FCT åpen( ja ved ankomst) LH 716 i rute CHECK Pass CHECK Sulten CHECK Tørst (bobler) CHECK CHECK CHECK Klar for eventyr CHECK
Vente leken før boarding er kjedelig. Men snart begynner maraton løpet og en er klar for action Sete 1D
Fly turen til FRA i klassisk LH stil, der CC ga meg spesiell Sjokade for takk turen og small talk Ved landing kan dere gjette hva som ventet på meg Nå på vei til FCT
Framme i vallhalla, for en service, printer boarding kort, en helt herlig men kunstig høflighet. Frokost servering
Så litt mer bobler og mat Er det lov å si til skattetaten og folkeregistrert at jeg melder flytting til FCT? Tviler kona vil akseptere det
Bra helgetur dette her, nydelig start i FCT og snart står jo flyturen også på programmet Riktig god tur videre
Etter at maten var fordøyet, var det masse plass for bobler og whisky. Meget hyggelig og dyktig bartender. Dro frem spennende whisky og free flow LP bobler
Uheldigvis ble det ingen Porsche med søstermerket eller er det eier merket VW som fraktet 4 pax LH F…3 HON og 1 bonus nisse Hva er det som feiler tyskere og HON status? Urettferdig jeg vil også ha HON! Må bytte jobb… På plass ombord B747 i nesen. Full pax i samtlig seter, dog snitt alder 55+++ klarer vi å tømme tralla? Eller blir det @Maggie stil???????? Meny følger også på Japanesisk som bonusnisse