En ting vi skal huske på... SQ har jo suites... men de får vi ikke bestilt med poeng(utenom den 50minutters SIN-CGK som ikke regnes) - kan jo ende med akkurat det samme for Etihad?
De har jo ikke blidt med i *A? Det eneste som kom fram var et samarbeid mellom EY og LH, eller har jeg misset noe? 300K poeng for first til Abu-dabi har vel vært mulig i lengre tid(uten mulighet for brukt av CT)
Ingen store og spennende nyheter for oss fjeldaber i nord.. Samarbeid mellom Ethiad og Lufthansa omhandler catering og codeshare om jeg ikke tar feil.
Takk for informasjonen. Det var jeg ikke klar over. Da kan jeg snart bruke EuroBonus-poengene mine på noe sånt!
Og du har fått 10 ducks PR F tur eller? Er ikke alltid antallet stemmer overens med turene det til side: tror også LH F vil fortsatt være å anbefale i Star
Så teknisk sett kan man da fly LHR til ABU til SIN, hele veien Ethiad First. også SIN til CPH SQ F, også til LHR med SAS plus, slik at man får dette for 250k?
Nei. Du betaler 250k fra London til Abu Dhabi t/r. eller 300k fra Oslo til Abu Dhabi. Hvis du vil til Singapore må du ordne det på egenhånd.