Vi vet alle hvordan google fungerer. Men noen ganger er det enklere å spør her inne. Veldig god hjelp. Hva er vitsen med forum hvis vi ikke får lov til å spørre, og alle svarer bare at "det kan du google" ?
Har selv fått meget god hjelp på forumet, de mest verdifulle har gjerne vært erfaringer fra andre (gjerne på ting som er vanskelig å Google). I denne tråden føler jeg det ligger mye god info og svar på noen spørsmål i linken jeg postet. Men for all del, skal unngå å svare (og bruke tiden til å legge ved linker) om det ikke er ønskelig... (PS! Nei ikke alle vet hvordan effektive Google-søk fungerer. Er overhodet ingen ekspert, men eks. site-funksjonen er strålende. Den hjelper også å finne relevante poster på forumet...)
Det bare virket som du mente "det er ikke så vanskelig å bare google det selv og finne det ut selv" Jeg setter i hvert fall veldig pris på all hjelpen her inne. Og det er ingen dumme spørsmål bare dumme svar som så ofte blir sagt her
For *A-medlemmer som Singapore Airlines som baserer mye av sin forretning på reisende mellom Europa til Australasia, så kan umulig medlemskap for Etihad være attraktivt for dem. Ei heller for SAS som mater passasjerer fra Oslo og Stockholm til København for direkterutene til Beijing, Tokyo og Hongkong. Blir vel litt det problemet Qatar har i OneWorld-alliansen, nei?