Etterregistrering av EB-poeng

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av brwinds, 13. okt 2021.

1. Reisegal

Reisegal Medlem

Likes mottatt:
    143
    Bonuspoeng:
    43
    Ja, tusen takk for gode råd. Jeg prøver på nytt med ny vinkling. Takk alle sammen

tobeornot999 liker dette
  2. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,725
    Bonuspoeng:
    293
    Som @tobeornot999 sier, her er det nok misforståelser ute og går. Jeg vil anbefale deg å legge ved bilde som dette under. Skriv at dine 36400 er inkludert i saldoen «to the next eurobonus tier level», men ikke i saldoen for «points for use». Blir ikke det forstått, da vet jeg sannelig ikke hvordan man skal nå hjem. Diamantmailen kanskje? Man må jo kunne be om hjelp det når ebretro ikke forstår.
    9AB5A869-9105-4EBA-B828-C1F8674D22EB.jpeg

Reisegal, holmen and tobeornot999 like this.
  3. Reisegal

Reisegal Medlem

Likes mottatt:
    143
    Bonuspoeng:
    43
    Tusen takk @RoadKing. Har nå gjort det slik. Håper det ordner seg. Takk for at du alltid stiller opp med din kunnskap og gode råd.

RoadKing liker dette
  4. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,629
    Bonuspoeng:
    293
    De kommer til å henvise til ebretro...
    Hadde en lang runde med de tidligere pga manglende poeng fra Ethiopian etter deres "introsalg" av businessbilletter fra Oslo..
    Dagen før 6 mnd og fristen for etterregistrering klarte de det, mine stakkars barn tapte dermed 5 mnd med gull som de aldri får igjen.. :eek::D

RoadKing, Reisegal and holmen like this.
  5. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    393
    Bonuspoeng:
    83
    Når jeg forsøker å etterregisterere to reiser i registereingsskjemaet skjer det absolutt ingen ting. Har forsøkt Edge, Safari og Chrome. Det eneste som skjer er at jeg etterhvert blir spurt på nytt om å bekrefte at jeg ikke er en robot. Samme skjer på andre familiemedlemmers forsøkt.

Med en gang jeg logger inn på siden får jeg følgende feilmeding "Opps, something ent wrong.Please try again later." Likevel får jeg valgt flyselskap og lagt inn info, men derfra er det full stopp.

Er dette et kjent problem? Ligger problemet hos meg eller hos sas?

Har forsøkt Vietnam Arilines og China Airlines.

6. Rapolo

Rapolo Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,254
    Bonuspoeng:
    113
    Kjent sak. Det har vært slik ‘hele tiden’ med SkyTeam. Jeg venter fortsatt på en AF-flight fra 2. september.

7. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,359
    Bonuspoeng:
    113
    Dette gjelder ALL etterregistrering hos SAS dessverre. Du kan sende dok. på e-post til ebretro.se så legges det i kø der til de får orden på problemene.... Skjer ingen etterregistrering virker det som, jeg sendte inn krav for over en måned siden, kun fått bekreftelse på at den er mottatt...

8. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,050
    Bonuspoeng:
    113
    Skal bli interessant i neste måned når tusenvis av millionjegere ikke har fått registrert, ikke får etterregistrert og heller ikke får kontakt med allerede overbelastede ebretro:p

9. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,423
    Bonuspoeng:
    113
    Ser ut som det ikke er helt umulig.
    Screenshot_20241117_085833_Chrome.jpg
    Har også lest et eller annet sted at det funket på sas sit eget wifi. Prøvde dette selv på CPH-LAX 14 nov. Da fikk jeg ikke engang verifisert at jeg var et menneske.

10. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,153
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg mister ebd status i januar om det ikke ordnes innen da.
    Antar noen også er i samme situasjon?
    Regner med SAS ordner opp.

Del denne siden