Måtte ta VN-flighten via Diamant-mailen. Føler ikke for å bruke workaround'en på jobb-pc. Mangler også CI-flighten, men den kan jeg ikke prøve å etterregistrere før på lørdag. Svaret fra SAS er det samme: Hei Rapolo, Beklager at det tar lang tid å få registrert poengene. Det vil ta flere uker sånn som det det er nå desverre. Så de nevnte poeng fra september kommer men det tar desverre tid. Reisen 19 nov er nå også sendt for etterregistrering. Ønsker deg en fin dag!
Jeg fikk dette svaret fra SAS. Er bare sølv medlem jeg da. "Due to some technical difficulties, we’re currently unable to register points. Please know that our team is working diligently to resolve this issue as quickly as possible. We truly appreciate your patience and understanding. Thank you for being a valued member of our community. Warm regards, SAS Customer Service"
Hadde en flight ord-bos-lhr-cph. Bos-lhr og lhr-cph posted, men ikke fått noe for ord-bos som var en VS-codeshare på DL-metall. Jeg har fått scriptet til å fungere for retroclaim tror jeg, men får feilemelidng når jeg prøver å registrere ord-bos med VS-flight nummer. Noen som vet om dette skal registreres som en DL-flight? Har også en Vietnam air reise i bookingklasse N som skal gi poeng som heller ikke lar seg registrere. Noen erfaringer her?
Hva er det opprinnelige flightnummeret som er registrert på kvitteringen fra da du kjøpte. Det er dette du skal bruke.