Jeg har min samboer har bestilt oss en tur til Bangkok med Thai. Har bestilt billigste billett jeg fant gjennom finn.no og endte opp med å kjøpe gjennom ticket.no Spørsmålet mitt er i forhold til opptjening av EuroBonus poeng... Hvordan vet jeg om det er 25% eller 100%... jeg ser K,S tjener kun 25% på Thai.. men hvordan finner jeg ut hvor vi er plassert? Står jo bare økonomi på alle papirer... er det noen måte å sjekke det på checkmytrip f.eks? Takk for hjelp
Flightnummer:Thai Airways International - TG 955 Pristype:Økonomi klasse Fly:Boeing 777-300 Måltid:MÅLTID (ikke-spesifisert) Bagasje:30 kilo per passasjer Siste innsjekking:informasjon ikke tilgjengelig
Kan nok være at billettene du har kjøpt ikke gir deg et eneste EB-poeng. De billigste billettene gjør ikke det. Du må finne bookingklassen, men jeg vet ærlig talt ikke hvor det er enklest med en Thai-bestilling. Her kan andre bidra!
Om det ikke står noe på kvitteringene du har fått ville jeg bare ringt Thai. Edit: Du kan forsøke denne, men jeg vet ikke hvilken informasjon som dukker opp - http://www.thaiairways.com/en_NO/Manage_My_Booking/My_Booking.page?
der står det "Economy Restricted" ... regner med det er det billigste av det billigste.. men hadde jo fortsatt vært interesant hvis det var mulig å finne ut av hvilken kode jeg har fått :-(
Ticket har åpent til kl 21 ser jeg (Thai stenger 16), de bør også vite hvilken bookingklasse de har solgt deg.
Sendte en email, stress med telefon... så får vi se om de svarer / om de vet svaret selv Reiser ikke før i september iallefall
Det kan godt hende at du reiser i Q. Har selv en flight neste uke med Thai i Q. Denne er Economy Restricted