Hei allvitende forum! Er det tilfeldigvis noen som har vært på Madagascar nylig og prøvd å søke om evisum? Jeg finner flere sider som lenker hit: https://evisamada-mg.com/en/home Men ingen av dem ser ut til å være offisielle. Og hele den siden ser jo ganske hjemmesnekra ut, så jeg er litt skeptisk. Er det noen som har nylige erfaringer fra TNR? Takk!
Du kan kjøpe visum på TNR. Vi fikk visum på konsulatet i Drammen, men det var i 2013 .. Da sendte vi passene dit og fikk visum i passet og da slapp vi å stå i lang kø på flyplassen
Jeg var en tur på Nosy Be i slutten av november og kjøpte visum når jeg ankom. Måtte så få det klistret inn i passet og deretter stemplet. Alt dette på 3 forskjellige steder og ingen info på engelsk, så det siste fant jeg ut da jeg ble stoppet av en politimann på vei ut av terminalen (som er veldig liten). Måtte tilbake for stempel. Ingen kø da, men de ville ha "beer-money" for å gjøre det..
Var også på konsulatet til Madagaskar i Drammen i 1999. Visum ble utstedt på kjøkkenbordet hjemme i leiligheten hvor konsulatet var og ble budt på te og måtte etterhvert høflig takke for meg.