Nå som jeg skal ned til Asia igjen som vanlig så ville jeg unne meg litt luksus for en billig penge, men også sanke så mye bonus som mulig og da startet jeg med å leite etter hotellet som vanlig på
Booking.com siden de har de beste filterene i søkemotoren deres. Så her var smørbrød lista jeg ville ha:
1. 4 Sterner eller mer.
2. Lynraskt wifi, skal jo jobbe som nettadministrator så da må jeg ha nett.
3. Klima annlegg.
4. Gjestene skal ha gitt mer enn 9 poeng i snitt.
5. Basseng selvølgelig.
6. Boblebad på rommet.
7. Helst flyplass transport inkludert.
*** Halvpensjon er en bonus om jeg hadde fått det.
Deretter så fant jeg noen gode kandidater som jeg gikk inn på google med, for å finne en god deal, og det er da jeg måtte ta frem kalkulatoren, for nå går vi over til hva jeg får bonus, og det er her
Expedia kommer inn, og de har 11,7% trumf på pakkereiser, så med det i bakhodet så tekte jeg,
"Hva får jeg for en pakkereise dit", så jeg gikk inn på
Skyskanner, hvor jeg fant ut hva prisen var for fly DMK - REP, og det var på 1060 Kroner. så da fikk jeg tilbake og regnet på alternativene.
1. Booking.com, deres tillbud var 2864 Kroner på
Unique Villa som jeg landet på, med "
5,4% Trumf som tilsvarte 154 trumfkroner" dette var ikke inkludert flyet fra DMK - REP, så ingen bonus på det, så pakkepris ble 3769 Kroner som virket greit nok, men de tok bare Mastercard og Visa i den bookingen
2. Expedia, ble på 3971 Kroner.
Når jeg fakturerte inn 11,7% Trumf som ble 464 Trumfkroner så ble det 3506 Kroner. Expedia banket booking ned i støvlene for en bonusjeger som meg, også tok de Amex på den bookingen så vinneren ble
Expedia.
Jeg testet også andre om de hadde noen deals, men ingen kunne måle seg med Expedia, dog
Hotels.com hadde en god deal de også.
Så da takker jeg
Booking.com for å hjelpe meg til å finne det rette hotellet, også takker jeg
Expedia for å gi den beste dealen og restultatet ble dette
Vis alt...