ExpertFlyer Seat alerts

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Are, 07. mai 2016.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Har booket en billett med Austrian i C men er dårlig med ledige seter.
    De fleste seter er blokket eller M&M elite only (antar jeg...).

    Har satt på en expertflyer alert, men vet noen om jeg må ta pr et og et sete eller kan jeg legge flere seter inn og få varsel når en av de åpner? Klarer ikke å finne noe godt svar på dette.

    Og hvordan kan jeg få varsel om/når premium setene slippes? Disse setene er tomme og kan ikke velges for alert...?

    Dette er en Fokker 100 og jeg vil veldig gjerne sitte på en av 2-seterne i fred og fordragelighet :)
     
  2. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,447
    Likes mottatt:
    29,518
    Bonuspoeng:
    183
    Har de ikke 2+2 da, så hvis du velger venstre siden så får du en gjøk ved siden av deg men det blir ledig midtsete på høyre side?
     
  3. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Ringte LH om dette ved en annen anledning, og mener de sa at premium-seter opp for ikke-status medlemmer ved online-innsjekk.
     
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Ok, da skal jeg følge godt med å se om jeg kan haie til meg 1A.

    Det er 2+3 her så vil helt klart på 2'er siden
    upload_2016-5-7_11-48-41.png

    Men så og si alt er blokket ut foruten 2D/F.
    Kikket også på dagen etter, da var disse to setene tatt, vet ikke hvor jeg ville havnet da..
    Men spørsmålet er hvorvidt jeg kan legge alert på 2C og 3A og får varsel når en åpner opp eller om den gir beskjed når begge åpner, slik at jeg må legge to separate alerts.

    .. upload_2016-5-7_11-49-23.png
     
  5. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Ville lagt separate alerts, hvis du ber om 2 seter sender den ikke alert før begge er ledig.
     
  6. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Det var det jeg var redd for.
    Har jo bare 30 alerts så vil ikke sløse med de heller :)

    Men da gjør jeg nok det, selv om jeg vil tro at begge åpnes samtidig når de først åpnes.
     
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg tenkte å sjekke dette ut for å være sikker og det viser seg at begge alerts funket.
    Det ble åpnet 2C og jeg fikk to alerts.

    Eneste problemstilling nå er at jeg ikke får booket 2C. Det er jeg som har booket begge seter på flyet og han jeg snakket med på telefonen sa at setet ble blokkert så fort jeg slapp mitt sete for å velge det, så her tror jeg at jeg må slippe opp setet og håpe noen andre booker inn så jeg kan kaste meg inn der..

    Irriterende så vanskelig Austrian skal gjøre det for oss vanlige dødelige uten HON-stempel :(

    upload_2016-5-17_18-5-7.png

    Kan også nevne at den ene alerten kom ca 5 minutter etter at setet ble åpnet, den andre kom 5 timer senere.
     

Del denne siden