EY: ARN-MEL (C) ~17 KNOK i aug-sept

Tråd i 'Reisedeals' startet av Ursa, 01. juli 2018.

  1. Ursa

    Ursa Bonusnisse

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    1,416
    Bonuspoeng:
    93
    Dersom diamantkortet allerede er i boks er det kanskje interessant å tjene litt ekstrapoeng med Etihad på en sensommerferie? :)

    Etihad har vært gjennom litt turbulens i det siste, med trøbbel i sine eierskap av Alitalia og Air Berlin, og det er tydelig at de nå ønsker kunder tilbake med tilbud som er langt bedre enn jeg har sett tidligere. Lignende tilbud fra f.eks Singapore Airlines ligger som regel på over 20 tusenlapper. (Ja da SQ har nok en BEDRE bizklasse også, men det gjør ikke dette til et dårlig tilbud).

    Dette tilbudet går i biz fra Stockholm til Melbourne, men etter litt søking ser jeg at man får gode priser til Sydney og Manila også (Manila lå nede i 15 KNOK på Google Flights!)

    Ser ut til å være bookingklasse W, som gir 130% ekstrapoeng (rute ARN-ZRH-AUH-MEL og tilbake er 22.266 miles iflg. Gcmap.com. MEN: som kommentert i tråden så er det strenge og merkelige regler for tjening av Eurobonus på Etihad sine ruter. Pass på å sjekke dette veeeeldig nøye før man løper og kjøper :)

    Kilde:
    https://www.secretflying.com/posts/...m-sweden-melbourne-australia-e1858-roundtrip/
     
    Last edited: 02. juli 2018
    phileas, Upsaker, funkenstein and 8 others like this.
  2. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,204
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Her kan man vel kreditere noe poeng til SK også?
     
  3. whaat

    whaat Trust me I'm a doctor, sort of

    Innlegg:
    111
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    Ser ut å booke i klasse "W" som kreditteres med 130% i EB.
     
  4. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,444
    Likes mottatt:
    8,844
    Bonuspoeng:
    183
    Husk at SK og EY bare har code share til/fra AUH, så man får ikke poeng videre ut derfra.
     
    FFlyer, Ursa and whaat like this.
  5. Travelmate

    Travelmate Medlem

    Innlegg:
    124
    Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    28
    Har flydd både SQ og EY flere ganger og foretrekker EY soleklart over SQ. Skjønte aldri magien med SQ sine seter..
     
    whaat liker dette
  6. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,204
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, det jeg mente med "noe poeng" :)
     
  7. EJN

    EJN Medlem

    Innlegg:
    111
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Er dere sikre på at denne gir opptjening? Så vidt jeg kan se på SAS sine sider gir Etihad-partnerskapet kun opptjening på utvalgte ruter, der ARN - AUH ikke inngår.

    "Du opptjener ekstrapoeng på utvalgte flygninger med Etihad Airways mellom Abu Dhabi og Amsterdam, Athen, Brussel, Düsseldorf, Frankfurt, Genève, London, Milano, Roma og Zürich, som vist i tabellen under."


    EDIT: Ser nå at tilbudet ruter gjennom f.eks. Athen. Men AUH - MEL blir vel vanskelig å få kreditert.
     

Del denne siden