Ikke som jeg vet om. Aner ikke hvorfor jeg har fått det. Betalte for et nytt årsabo. med digital tilgang for en ukes tid siden, i dag ramlet det inn 14k poeng. Jeg sier bare takk.
Detaljer detaljer! Hvor bestilte du? portal? Hva kostet det? Og får en klem av Trine Eilertsen hvis en tar 1 år av gangen?
Har hatt årsabonnement et par år, og nå fikk jeg beskjed om at kortet i profilen var gått ut. Så brukte jeg 17 forsøk på å få lagt inn nytt kort, men det funka dårlig. Så da kjøpte jeg et nytt abonnement. Det kostet 1 kr for 30 dager, og så betaling per måned etterpå. Plutselig hadde jeg to abo i profilen, og det ble bare rot. Sendte en e-post til Aftenposten, og 1 time senere fikk jeg e-post (helt tilfeldig tror jeg) og at jeg måtte bytte kort i profilen. Gjorde det, og da fikk jeg plutselig betalt for årsabonnement igjen.. (ble billigere enn per måned). Da opp det andre som kostet 1 kr. Så fikk jeg e-post noen dager senere, med spørsmål om jeg ville ha faktura på e-post. Og så fikk jeg plutselig masse poeng på konto. Koster 2988kr for ett år.
Jeg fikk også 14400 poeng ved automatisk fornyelse til 2998,- for en ukes tid siden. Kampanjen i fjor (forfjor?) var 10.000 poeng + 1200 poeng ved fornyelse. Det var da en dobbeltkampanje med 10.000 i stedet for 5.000 poeng. Men selvsagt kan de gjerne fortsette å fylle på 14K poeng hvert år. Har fortsatt masse ledig plass på EB-kontoen
Aftenposten har rotet en stund med utbetalingene sine. Jeg sa opp mitt abonnement i mars 2020 (planen var å vente i 12 måneder før jeg hev meg på en ny kampanje). Uken etter oppsigelsen tikket 14 400 poeng inn på konto. Ganske så ufortjent, men jeg klaget ikke
Fantastisk, ikke minst ettersom Aftenposten er og har vært borte en stund fra partnerlisten hos SAS over de som gir EB...... https://www.sas.no/eurobonus/partnere/opptjen-poeng/