Tenker på f.eks Tripmonster, Mytrip, travelgenio osv. Eller hører billettene dem har tilgang på til en klasse som ikke gir bonusopptjening?
Det kan hende om det er egen allianse member registerings funksjon ved bestilling, men vil ikke anbefale mtp. Hva hvis det oppstår problemer med reisen?Ikke fått poengen? Kansellering? Forsinkelse? Underliggende flyselskap vil neppe bidra med noe for å rette opp da du har booket via en 3. Part... Blir risiko sport mener jeg ihvertfall Berg Hansen vet jeg registrer.
Ja alle 3. partssider gir flypoeng så vidt jeg vet. Og det med å få hjelp med kanselleringer og forsinkelser ser det ut til at folk tror er mye verre enn hva det faktisk er. Har hatt noen kanselleringer hvor jeg har måtte kontakte 3. parts bookingselskap gjennom årene, har alltid fått god og rask hjelp.
Det er de som har trøbbel med å få endret/få hjelp du leser om, ikke de reisene som går glatt igjennom.
Kan være vanskelig å se bookingklasse på noen 3dje part sider, så kan være at du får en klasse som gir ingen eller lite poeng mens du hos flyselskapet ser hvilken klasse det er.