Første desember, første luke i kalenderen!?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av stekus, 01. des 2023.

  1. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    11,634
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Oslo sentrum.

    Det er enkelt for meg å ha oversikt når jeg ble bitt av bonusbasillen. Ny periode avsluttet i går, da var år 6 av LTG i boks. Første året ble jeg gull, andre året vippet jeg over på diamant etter en SAS-streik og ombooking ga meg over 30k statuspoeng på en tur til Los Angeles. Siden har jeg ikke sett meg tilbake. Har vært litt bekymret for dette året siden jeg har litt mindre jobbreiser på agendaen. Jeg har dermed timet DNB SAGA-opptjeningen til at de første 10k for denne perioden skal komme på konto om en ukes tid, og da burde det være gode muligheter til å opprettholde diamanten om SAS skulle ombestemme seg og innføre LTD.

    God fredag, folkens!
     
    Last edited: 01. des 2023
    Upsaker, holmen, Berlioz and 7 others like this.
  2. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,898
    Likes mottatt:
    35,555
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen og sol fra hovedstaden :)
     
  3. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    965
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Gullstua på ARN en fredag etter lunsj er like stappa som innenriks loungen på OSL.

    Men etter tre flighter med ledig sete ved siden av meg får jeg tåle å dele bord med noen her.
     
    Wiolenze, Upsaker, Berlioz and 3 others like this.
  4. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,062
    Likes mottatt:
    6,942
    Bonuspoeng:
    183
    Lunchhilser fra et kontor i Tigerstaden!

    Her begynner praten å dreie vekk fra jobb og over til et mer fristende tema: når starter vorspielet til kveldens julebord? Frivillige er sendt ut til innkjøp av noe tørt&vått og kaffekroken er ryddet og pyntet (dvs: ett stk nisse er plassert på bordet, ingen vits i å overdrive...)

    Så er det forresten under en uke til det skal flys igjen, det hjelper ytterligere på et allerede godt humør.

    Ha en flott fredag, og måtte eventuelle hangovers i morgen kun by på begrensede utfordringer!
     
    EndreD, Upsaker, holmen and 6 others like this.
  5. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,254
    Likes mottatt:
    5,113
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Florida! Her skinner solen, poden ser på tv fra lekegrinda og jeg drikker iskaffe og leter etter billetter fra BKK til OSL i mars og T/R OSL-MIA i november. Ingen hell så langt, men det er fortsatt en måned igjen å lete på om man skal bruke opp CTer som utløper. Savner kanskje litt mer eksotiske reisemål, men er ikke like tøff som andre her på forumet når det kommer til å reise med småbarn til eksotiske steder, så da får det bli sånn enn så lenge. :oops:
     
    EndreD, Wiolenze, Upsaker and 5 others like this.
  6. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    1,062
    Likes mottatt:
    7,145
    Bonuspoeng:
    183
    Etter ikke å ha fløyet eller sett en flyplass på to uker blir det bra å komme seg i luften igjen. Målet for kvelden er et nytt jordbærhotell og romnummet i appen har potensiale for å bli bra.
     
    EndreD, Upsaker, holmen and 3 others like this.
  7. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,012
    Likes mottatt:
    7,245
    Bonuspoeng:
    293
    Var det du som snappet opp tre av de fire billettene jeg så her om dagen med Austrian VIE-BKK? :D Vurderte å booke, men mars passer ikke helt for meg
     
    OyvindN liker dette
  8. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,868
    Likes mottatt:
    32,946
    Bonuspoeng:
    293
    For de som skal ut å fly i dag, mange kanselleringer på både Vy og Flytog pga sykdom på togledersentralen i Oslo (hadde de julebord i går?)
     
    Wiolenze and Eddie47 like this.
  9. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,254
    Likes mottatt:
    5,113
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, fikk faktisk tak i OSL-BKK med SAS :)
     
    holmen and Jorge like this.
  10. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    3,068
    Likes mottatt:
    9,083
    Bonuspoeng:
    183
    Feltryktet kan bekreftes! Gitt at de neste 7-8 timer forløper som forventet:D
     
    kiev liker dette

Del denne siden