F på ANA Narita - Paris?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Bizflyer, 03. mars 2014.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Sitter å ser på Awardtravlr etter ledige plasser på bonus, og finner masse i april mellom Narita og Paris med ANA i First class.

    De flyr med Boeing 777-200 og i følge alle seatmapsene man finner på nettet har ikke denne flytypen F.

    Lurer derfor på hvem som har feil? Eller spurt på en annen måte, om de tilbyr F mellom NRT og CDG?

    Noen som vet?
     
  2. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis man går til "fasiten" og søker på ANA, så sier de at de flyr 777-300 der, setekartet avslører det også.
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Elementært min kjære Watson! Hvorfor tenkte jeg ikke på det?
     
  4. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    824
    Likes mottatt:
    571
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for tipset.

    Går ut i fra at det er snakk om det gamle F-produktet, og ikke First Square?
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    En oversikt over hvor de flyr med gammelt og nytt F produkt hadde vært fint om noen vil dele her!
     
  6. bern747

    bern747 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    375
    Bonuspoeng:
    63
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Har sittet og tittet litt på ANAs nye First class produkt, Ana Square.

    Jeg kan altså ikke fatte og begripe hvordan det er mulig å konstruere et vindussete hvor man sperrer for hele utsikten. Man kan jo ikke se vinduet uten å lene seg langt frem, hvilket ville bli problematisk under take off.

    Noen her som har prøvd og som kan dele sin erfaring på området?
     
    Ruby and Kimmam like this.
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg kan bekrefte at det kun er ett vindu i hver suite og du klarer ikke å kikke ut uten å ta av deg sikkerhetsbeltet og reise deg opp

    Vet ikke hvordan det blir problematisk?
     
  9. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    2,037
    Likes mottatt:
    8,255
    Bonuspoeng:
    183
    Å kunne se ut av vinduet er "meget" viktig.
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Helt enig med Ruby!
    Å se ut av vinduet er meget viktig. Hvis man har reist så mye som Tommy på lange turer er det kanskje ikke så viktig lenger. Men jeg liker altså å se ut når man tar av og når man lander. Ja, det er nesten et "must".
     
    andyp, Fnate and Ruby like this.
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    Helt enig. Jeg har jo skrevet ned bak øret at den dagen jeg slutter å glede meg over innflyvningen til LAX eller slutter å humpe bort til vindussetet og myse på Themsen før landing... eller forsøke å finne Jomfruland på vei oppover kysten... da skal jeg finne meg noe annet å drive med.

    5A på BA sin 777-200 er samme pakka og det er litt døvt.
     
    andyp and SASlovah4evah like this.
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Det blir jo det samme som å ha seter i midten av en widebody og har vel med preferanser å gjøre.

    Flyr jeg en Dash i nord Norge, en Brasilia i vest USA eller lignende sitter jeg helst ved vinduet siden det er noe å kikke på, men på long haul spiller dette lite rolle for meg. Foretrekker dog A eller K hos BA (som er vindusseter) siden de setene er de suverent mest private når man reiser alene.
     

Del denne siden