Vel, det var snakk om tilgjengelighet på awardfares og om det som står under sas EuroBonus. Ville bare informere om at det ikke bruker å spille noe rolle spore av gjør man i alle tråder.. den sporet av før jeg skrev noe også (kongen, sas plus, thai x er vel ikke First?)
Har du ringt inn å fått bekreftet at denne kan bookes for oss? Awardfares viser mye First, men ikke alt som kan bookes.
Jeg fikk booket MUC-BOS onsdag forrige uke. Sjekket og ringte inn hver dag. Awardfares viste 4 seter helt frem til onsdag morgen. Når det var 4 kunne ikke SAS se noen seter, men når de åpnet for 5 kunne de se 2 ledige F seter. Har prøvd å finne et mønster, men ikke lett å finne, tror kanskje det må minst være 5 seter for at eurobonus skal få booket de "lang" tid i forveien..?
Det er vel mulig at mønster varierer med destinasjon også. Hvis det er prisen SAS må betale som bestemmer hva vi får booke så ser jeg ikke bort fra at Lufthansa bestemmer pris basert på antall ledige seter og lengde på reisen/reisemålets popularitet
Ja, SAS har visstnok en cut-off price. Og er det dyrere, ser de ikke setene internt. Husker ikke tråden nå, men har vært omtalt her på IF.
Video av Thai nye første klasse på 777. 8 seter totalt, blir spennende å se om man får booket dette. Blir som nevnt først satt inn på LHR-BKK. Om jeg har forstått riktig av youtube oversettelsen, blir første tur 27 april. Ser ut som om dette er første flyet (om det stemmer fra YT) https://www.flightradar24.com/data/aircraft/hs-tta
Jeg tenkte å teste om noen uker når jeg skal ut å reise igjen, men det ligger mye ute på Awardfares i hvert fall.
Det er vel allerede en fra forumet som har booket. Er vel i prinsippet Lufthansa som er svært vanskelig å få med Eurobonus for tiden.