87% rabatt på Rimova...tviler på det er så stor avanse på dem. Lyser scam lang vei Hvis ikke de har gått konkurs da og det er salg.
De har ikke gått konkurs i alle fall, leste i Monocle et intervju med CEO i Rimowa, sønn av eieren av LVMH. LVMH har kjøpt opp Rimowa, og tenker å utvikle selskapet videre.
Det står vel ingen steder at dette er Rimowa? De har bare brukt bilder, tekst og identiske navn på alle modellene så vidt jeg så på en veldig kjapp kikk her. Og så selvsagt også like før priser som Rimowa selges for.
Pleier å være super kritisk til slikt, men gikk på denne. Valgte å bestille, men fikk ingen ordrebekreftelse på mail. Etter nærmere sjekk, skjønte jeg at dette bare er tull. Det er ingen kontaktinformasjon foruten en "Contact" epost. Sendte inn epost om at jeg ville kansellere ordren, 5 minutter etter at jeg hadde lagt den. Fortsatt ingen bekreftelse på mail. I dag ser jeg at de har trukket beløpet på mitt kredittkort. Kort sperret og reklamasjon fra kredittkortselskapet er gjort. Så ikke vær like dum som meg, dette var alt for godt til å være sant.