Grunnet høye temperaturer er vi på hotell området til solen går ned. Her spilles det badminton, dart, volleyball og masse bading i både bassenger og på stranden. Samt litt titting etter små krabber i den perforerte stranden Når solen går ned kikker vi litt på templer, spiser litt mat, går på nsttmarked og opplever hva Hua Hin har å by på.
Jeg liker bruke tid på finne de beste valgene innen mat og forskjellige ting man skal gjøre. I mitt søk etter beste massasje fant vi denne perlen i går kveld. I motsetning til de fleste massasje studioene, som har innpiskere fra gaten, lå denne inn i et smug i en meget fin bakgård. Vi fant først ikke smuget, men ble guidet rett av konkurrentene i gaten utenfor. Det sier litt om hvor høffelige og ærlige man er her. Massasjen var fantastisk for hele familien. Alle gikk for 1 time oljemassasje, hvor vi fikk velge ut hvilke oljer vi ønsket selv til en mango drikke. Virkelig et profesjonelt og meget bra sted. Utrolig service og en veldig flott oase. Når massasjen var ferdig, stod dette bordet å ventet på oss
Dagene går med til litt snorkling Strandtid med litt hester Skjell plukking Gode drinker i loungen Lokal mat Hva med en Phad Thai til 15 kroner?
Vi fikk med oss togstasjonen siste kvelden, før vi gikk videre til nattmarkedet. Fruen og ungene oppdaget en haug med rotter. De hylte og løp rundt som hodeløse høns, så de ventende på stasjonen fikk seg god underholdning
Bangkok, hva skal man si? Kaotisk? Aldri opplevd verre. Sjarmerende, ser slik ut. Kommer tilbake med mer om noen dager Maten er i alle fall fantastisk
Fantastisk! Lengter tilbake til Grand Hyatt Erawan med det fine svømmebassenget og servicen. Kan anbefale gågata som går over bakkeplanet hvis sola blir for sterk. Ellers er et besøk på The Loft i nabohotellet Waldorf også kult.
Pga dette reisebrevet har jeg bestilt samme hotell i Hua Hin. Et vanlig rom riktignok. Kjekt med reisebrev
Har en ettermiddag/kveld i Bangkok før videre reise til Bali. Tenkte meg inn til sentrum en tur. Har du et tips til restaurant? Er interessert++ i mat
streetfood? Oppsøk mange av gatemarkedene og bare nyt. Fine dining? Anbefaler virkelig Gaggan eller LeDu. Fantastiske restauranter og matopplevelser.
Hotellet har noen absurd merkelige løsninger, hvem vil ha kontakt mellom her? Bildet er tatt dra dusjen. Og noen litt morsommere for de små
for en nydelig tur, takk for reisebrev. dere tok taxi fra BKK til huahin? forhåndsbestilt dette? hvor lang tid og kost på denne?
Nå er vi forhåpentligvis ferdig med shopping. Jentene er i alle fall fornøyd. Far er også fornøyd når det er mulig få seg fantastisk mat på et kjøpesenter, veldig ulikt Norge. Wagyu biffen kjennes fortsatt i ganen Erawan helligdommen, rett utenfor hotellet Vi spaserte ned til Lumpini Park, men fant dessverre ingen øgler. Jentene har blitt akrobater Trafikken her er helt kaos. Legg merke til damen i orange. Holder en baby mellom seg og sjåføren Var innom et nattmarked som jeg har glemt navnet på. Ikke langt unna var det et flott tempel