Onsdag, 'snart" hjemme

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Berlioz, 26. aug 2026 kl 07:19.

1. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    19,693
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Østersund.

Hjemreisen er snart over. Etter to langstrekk på ca 70 mil kommer nå siste etappe. Som er minst like lang.

Alle fullservice hoteller i Østersund og fornuftig nærhet var fullbooket, så det ble return to basic for oss. I stedet for oppgradering og håp om litt ekstra oppmerksomhet ble det vandrerhjem med felles bad og re sengen selv. Godt man er fleksibel.

20260826_070121.jpg

Ha en fin onsdag!

jocke, btm, Wiolenze and 3 others like this.
  2. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,705
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå LIS, 7timar å slå ihjel her men får fylt inn litt skjema frå ALE samt jobba med reiseregning. Jaja, blir vertfall eindel kaffe. Godt streiken er over, slik at ein kjem seg heim.

jocke and Ololsen like this.
  3. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    13,308
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra oslo

Bare å gratulere Glimt med nok en utrolig prestasjon, og jeg legger utelukkende skylden på ledelsen i Brann at de er milevis bak etter å ha tapt ligatittelen på målstreken for 2 år siden. Men la gå, med min flaks blir det vel en retur til Bodø for å se Inter dumme seg ut denne sesongen også.

Først jobb, så blir kveldens program å sette opp både nye innerdørkarmer og nye dørblad siden tidligere eier av huset mente at et strøk med maling over furukarmer var tilstrekkelig. Blir poeng av slikt i det minste

Ha det kjekt :)

jocke liker dette

Del denne siden