Litt verre vil jeg si Eller bedre alt etter som. Kaoset i Bangkok er i hvert fall organisert, det er det jo ikke akkurat på Bali.
I går kveld tok vi oss en tur til Lebua. Fantastisk utsikt Kom i shorts og fikk beskjed om kun bukse. Ble guidet til en butikk hvor jeg kunne leie bukse Da var det problemet løst. Til advarsel for andre. Prisene her er ekstreme. Moctails til ca 300NOK, Cocktails fra ca 500NOK. Utsikten derimot er verdt det
Prisene er turisfelle, men finner man bedre utsikt i byen? Vi tok kun hver vår drikke. Ble 2 brus og 2 øl til ca 900NOK
Det korte svaret er at en finner like god utsikt mange steder til halv pris eller mindre Bangkok har utrolig mange rooftop-steder. Men det kan jo hende at familien er en stor fan av Hangover-filmen(e) og vil mimre litt? Ellers koselig å oppleve Thailand med friske øyne gjennom reisebrevet
I dag startet vi med kanal båttur, ikke så langt unna hotellet etter tips fra en IF-er. Etterfulgt av mye byvandring. Ikke spør meg hvor vi har vært, en siste stopp på båtturen vestover og Kosan road området vi tok taxi hjem fra. Besøkt flere flotte templer på veien. Det var en som spurte oss hvordan vi fant stedet fra bilde over, og om vi var buddhister. Han mente han aldri hadde sett en turist der før Ble en siste fotmassasje for hele familien Innom et nattmarked Før vi avsluttet kvelden med litt dessert.
Han havnet på Din Tai Fung, Central World og satt på bord 24/25 eller 26 fikk jeg opplyst av ei jeg kjenner
Er vi så synlige? Ikke vet jeg bord nr, men vi hadde lunsj der og satt på bord nærmest kjøpesenteret.
Da er vi på vei hjem fra smilets land. Prøvde først Turkish sin lounge. Den var ikke noe rope hurra for. Sitter nå i Singapore Airlines sin lounge, den var bedre. Han her tok farvel med oss etter innsjekk. Alt på flyplassen gikk lett som en plett. Lang vei hjem, deilig med Turkish I biz men blir kjedelige 3,5 timer på CPH før siste timen hjem
Da har vi landet på CPH og har bare siste melkeruten hjem igjen. Må si meg litt skuffet over at Turkish ikke klarer tilby wifi på begge flyvninger chp-ist og motsatt. Flyene begynner i tillegg bli ganske slitne. Ellers leverer Turkish et bra produkt. Da takker jeg for alle gode tips både før og underveis. Reisemålet blir alltid bedre med all kunnskap som dette forumet besitter. Takk for oss