Då er turen omsider starta. Dei siste teamsmeldingane er sendt, jobb-PCen er lagt vekk og madammen har pakka med enorme mengder pikkpakk. Bilen er lasta full av folk og koffertar og kursen er sett mot dagens reisemål; Clarion BGO. No er vi komne til Sognefjorden og står og ventar på grønt ljos slik at vi kjem oss vidare. Madammen søv medan eg og ungane høyrer på eventyr på Spotify. I morgon skal vi fly BGO-SVG-LHR før vi tysdag flyr LHR-SIN og SIN-MNL onsdag. Fredag går turen vidare til PPS på Palawan.
God tur! Gleder meg til å se reisebrev med SQ igjen. Hotell har du booket i Manila? Skal dit noen dager i november og ser etter tips
Ingen tur til BGO utan litt drama. Det var ei trafikkulukke i tunellen og vi snudde for å køyre om Guddalen, men etter ca 15 minutt sjekka eg nettsida til verdas største nynorskavis som kunne meddele at det no var opna, vel ein time før Vegvesenet sitt indikerte opningstidspunkt. Då var det berre å snu og køyre E39 til ferga. Vi kom oss med fyrste ferge, «MF Oppedal», der ein av @Kvalvaag sine unge mannlige kollegaer holdt oss igjenn voldsomt lenge medan bilane rundt fekk køyre iland. Vi kom oss omsider av stad og kom oss til Bergen der det vart stopp på Lagunen for ein matpause før siste stopp på Clarion på BGO. Her står eit digert beist av ein vase midt ute på golvet med småstein og falske strå oppi. Vi er i det minste oppgradert om ikkje anna, men ikkje til suite som eg hadde håpa på (og som vi vel skulle hatt sidan eg er platinum?). No skal det sovast før det vert hotellfrukost og bading av ungar. I morgon tidleg skal eg ordne meg ei ny pute til Bose-headsettet, som 5-åringen har ødelagt. Ein finn det meste i Bergen.
Heritage Hotel i bydelen Pasay nær flyplassen. Fekk Club Room med loungetilgang for under tusenlappen pr natt.
Då sit vi på bybanestoppet på Lagunen og ventar på skyss opp til flyplassen. Vi måtte ein liten tur og kjøpe bleier og ete lunch. Her er forresten eit bilete av innretninga som stod midt på golvet på hotellrommet.
God tur @Sunnfjordingen blir stas å følge deg. Eg tek med familien til DPS med SQ i oktober, så det blir artigt å sjå om SQ held standarden. Har ikkje floge dei etter pandemien. Og ja, kven har slept den vasen inn?
Då er hyslyden plassert utanfor dassane på BGO. Eg lyt nok snart ta med ungane ein tur å leike. 1t45min att til turens fyrste leg; BGO-SVG. Vi er sjekka inn til LHR, der vi må sjekke inn på nytt i morgon tidleg.