Litt dyrt med aprilsnarr til 10k. Her om noen er gira på samtalestarter i stua: https://serralunga.com/collections/planters/products/eufronio-planter.
Min erfaring er at SQ let deg sjekke inn bagasje når det er under 24 timer før, men har kun prøvd det i SIN og FRA, så usikker på om det går på LHR
Kan vera dei har plassert den på familierom med håp om at noen unger leiker i den, og at dei har god margin på sal av denne (på den andre side er det litt ansvarsløst om denne er plassert på rom med unger, ser ut som eit klatrestativ...)
Dei brukar å finne det meste av saker og ting (spesielt pyntegjenstandar) interessante å leike meg, klatre i og herje med, men denne mastadonten fekk stå i fred.
Ikkje all verdas som skjedde på flyet til SVG. Ungane er trøtte, og eldstemann kakklar og fiklar i veg om og med det meste. No ventar vi på flyet til LHR som allereie er 20 minutt forseinka. SAS har begynt med gratis snus i Plus! Denne låg i setelomma
Flott er det ¨når interiør designere bevist ikke har matchet vase, lampe bord og den lekre ISDN telefonen. Ikke rart det går milionlønninger ut av hotellbudsjettene.
Då er huslyden innkvartert på SQ sin lounge. God frukost. Det vart ein miks av vestlig og asiatisk. No er det kaffi. Det trengs når ein har morgontrøtte ungar. 3t50min til avgang.
Ouch, DEN så fristende ut, men vel ikke HELT i tråd med dagens lanserte ernæringsråd? https://www.aftenposten.no/sprek/i/...aeringsanbefalingene-15-raad-om-mat-og-drikke
Det går helt bra så lenge han ikke drikker alkohol til! (Venter med bobler til flyet har forlatt LHR)
Det er alltid godt å dusje i ein flyplasslounge. Dusjen her var ein god del mindre enn den i United Polaris på IAD, men til gjengjeld kunne eg ha med ein Singapore sling i denne.
I andre etasje. Madammen og 2-åringen i midten. 5-åringen over midtgangen på høgresida, medan eg sit bak han. Rad 19 på dei, 20 på meg.
Mange takk. Vi måtte ha rikelig med tid for å få slitt ut ungane slik at dei søv mest mogleg på flyet. Rai rai
Den er heilt i tråd med @Stuttfeiten sine kosthaldsråd om å ete flest mogleg frukostsr medan ein er på reise
Operasjon Slite Ut Ungane går bra so langt. Dei herjar på. Skulle ynskje eg hadde like voldsomt med energi…