Då er vi omsider framme på hotellet (Heritage Hotel) i Manila. Helseproblema ser ut til å vere over. Eg var litt uvell på flighten frå Singapore, men det gjekk bra etter nokre timar i horisontalen. Kan det hende at folk som jobbar på/med ferger ikkje tåler satay, @Kvalvaag? Vi tok ein tur innom loungen på veg til rommet og fekk litt å bite i. Heilt kurrant mat og drikke prisnivået tatt i betraktning. Vi måtte ut med vel 2500 NOK til saman for to netter, og då er ca 400 betaling for skyssen frå flyplassen. Rommet er reint og pent og passeleg storleik. Langt betre enn rommet eg fekk i IAD i mars som kosta vesentleg meir. I morgon skal vi nok sjekke ut bassenget.
Etter å ha reist hit er det ingen tvil om at det er vesentleg betre å fly business enn økonomi når ein skal langt avstad. Dette er fyrste langturen min til Asia i business og på tidlegare turar i øko (KLM og China Southern) har eg berre hatt lyst til å legge meg so snart eg kjem fram. I dag vart det øl og mat i staden
Einaste fruen ikkje spiste som eg spiste den gang var tunfisk og blåskjell, samt skalldyrsaus, har en mistanke om at det var en av synderene
I følge statistikken et det det mest nedlastede på YouTube i verden .. Mine barnebarn i Bergen er over det, men minste i Trondheim er akkurat begynt ..
Mat må ein ha! Etter at ungane og eg har sove frå ca 1900 til ca 1200 lokal tid er vi oppe og klare for lunch. Det blir burger og øl, med halo halo til dessert.
Då er vi omsider kome til Puerto Princesa (PPS) på øya Palawan. AirAsia stod for skyssen frå Manila med ein godt brukt A320. Setedelar var lause og avstanden mellom setene var ikkje dimensjonert for staute karar frå Sunnfjord. Rett før landing gjekk to frå CC ned midtgangen med ei vogn med ymse AirAsia-«merch» (som ungdommen seier); caps, drikkeflaske etc. Eg stod over. Gårsdagen gjekk med til å sove lenge og vitje ei dame som i mange år budde i heimbygda, men som pensjonist har flytta attende til Filippinene. Med på flyttelasset hadde ho med seg kioskveltaren til dotra til tremenningen min. Elles var det mykje rart å sjå i trafikken i Manila. På den venstre skvettlappen på denne farkosten står det «Airbus A350»… Det er ikkje særleg tvil om kva kjønn ungane til restaurantdrivaren her er av. Her i Puerto Princesa er det ytterst ymse med WiFi-tilgong, so det kan bli dårlig med oppdateringar dei neste dagane. Planane våre er (i følge madammen) å bli her nokre dagar for so å reise vidare til Port Barton. Puerto Princesa ser ikkje ut til å ha all verdens spennande å tilby, men resten av øya har fleire typiske stranddestinasjonar. For utan Port Barton er nok El Nido og Coron dei mest vidgjetne. Øya Amanpulo som ligg eit stykke ut i Sulusjøen er og populær, men helst for folk med noko større ramme hjå American Express enn det underskrivne har. Mellom anna skal Bill Gates og mange Hollywoodstjerner frekventere øya.
Takk for reisebrev. Puerto prinsessa er vel fint for folk som liker å svømme under vann med luft i tank på ryggen, om jeg husker riktig?
Ny rapport frå turen. Dagen i dag gjekk med til å sove før vi svinsa bort til det som nok er det mest fancy kjøpesenteret i byen; Robinson. Her fekk ungane leike og køyre leiketog medan madammen gjekk rundt og glodde i det meste av butikkar. Trur ikkje ho kjøpte noko. Jaja… Måndag set vi kursen for Port Barton. Null planar for morgondagen utover at ungane nok lyt bli litt våte. Og det lyt nok han far og.
Herlig rapport, gleder meg til fortsettelsen. (Dette på tross av at jeg sliter litt med språket iblant, men det er mitt problem )