Då er vi på plass veg gaten på PPS. Baggasjen vart vegd inn til solide 115 kg. Madammen har ikkje lege på latsida i ferien. Ein 30kg koffert inneheldt alle mine og ungane sine saker, samt nokre kilo av hennar. Etter litt omkalfatringar fekk vi litt pikkpakk over i handbagasje og fekk sjekka inn alt. Knappe 20k pesos i overvektsavgift til AirAsia. No er det berre ein god halvtime att til avgang. SQ sin lounge på MNL opnar visst klokka 11, so då blir det nok litt venting hjå almuen før det vert lunch.
Då er vi framme ved innsjekkinga til SQ. Nesten tre kvarter att til den opnar og økonomikøen er allereie bra lang. I business står det ein einsam mann på min alder og held fortet. Det skal bli godt med litt loungetid no. EDB-webben lovar god utsikt frå loungen, so vi får håpe at avkommet har litt å sjå på. På flighten inn til MNL i dag tidleg fekk eg servert kaffien på noget originalt vis. Har nokon av dykk fått servert flykaffien slik? AirAsia stod for skyss og sjenk
Her er bilete av tralla vår. Den store grøne er min, ungane og madammen sin. Elles er alt unnateke den svarte bagen hennar.
Då er vi på plass i loungen. Ein svolten bonusnisse er ikkje god å stoppe, so no er tre porsjonar mat inntatt. Maten er jamnt over godkjent. Det einaste som var litt skuffande var sio pao som var utan fyll, berre den kvite deigen. Sio mai var veldig god, og det var dei vestlege innslagai buffeten og; nachos og bolognese. Fire og ein halv time til avgang, so vi har tid til å konsumere litt.
Hva i all verden kjøpes når det blir så mye at flere kofferter må kjøpes? Jeg kjøper vanligvis en t-skjorte og den får plass i kabinkofferten
Alt mogleg rart. Mango veit eg det er ein del av. Cashewnøtter. Kle og ymse matvarer, samt eit banner til konfirmasjonen til niesa i Trøndelag våren 2025(!) Ei flaske kjøpebrennevin til systra i barteriket. Eg har ikkje oversikt over alt. Eg har kjøpt ei flaske kjøpe-«brennevin» med 20% alkoholinnhald og kaffismak.
Desserten måtte og testast. Høgdepunktet var ubepanakottaen. Ananasen var sur og chipsen ikkje salta. Elles var alt som forventa.
Litt bilder frå loungen. Den er ikkje veldig stor, men felativt trivelig og gjenkjennelig. Bra utval av mat. Litt tynt med promillerande drikke. Loungen er sentralt plassert. Ein er på plass nokre minutt etter at ein er gjennom sikkerheitskontrollen. Heis eller trapp ei etasje opp ved gate 114. SQ nyttar gate 111 og etter sikkerheitskontrollen kjem ein inn mellom gate 112 og 111. Vi er forresten på Terminal 3. Mat! Og kaffimaskin med fargefjernsyn på Baren kunne nok vore betre tanka opp, men blir nok ikkje noko derfrå på meg i dag.
«Nesten»? I og med at kofferten som inneholdt alt av mitt, ungane og litt av madammen sitt utgjorde ca 30 av 115 kg vil dei seie at madammen åleine er over dykkar vekt. Felleskofferten inneheld mellom anna ei flaske kjøpebrennevin til systra og nokre par sko.