Forretten er fortært og eg ventar på hovudretten; Pad Thai. The Untouchables er på skjermen. Eldstemann er trøtt, madammen er småsjuk. Litt variabel service her. Det gjekk vesentleg fortare i den andre midtgangen. Der kom pad thai’en.
Hun er ikke i slekt med Imelda Marcos? For unge lesere: Hun var tidligere presidentfrue på Filippinene og kjent for en enorm skosamling, tror det var over 3000 par.
Er glad det er noen bedre halvdeler som ikke leser denne tråden…. PS : blir med som reisepartner på F, hvis noen vil spare skipping gebyr og bestille Lego til hotellet i Singapore.
Nei, det er ho nok ikkje, men det begynner å bli ei bra samling sko i residensen heime. Får damene aldri nok av slikt?
Hehe. Ho har handla mykje på turen, men bær kostnadane sjølv. Det vart nokre turar medan eg og ungane kosa oss ved bassenget. Hadde ho berre vore like ivrig å bære bagasjen som å fylle den opp.
Kva er meininga med livet? Kven bygde Stonehenge og kvifor? Kvifor feirar vi pinse? Har madammen brukt alle skopara ho eig? Det er mange spørsmål som er umoglege å svare på for ein stakkars ektemann.
God morgon frå Singapore. Det vart ein litt brå slutt på reisebrevet i går. Eg fekk voldsomt ilt i øyret ved innflyging til SIN i går. Kombinert med verk i ei visdomstann var formen noko redusert då vi landa, so det vart berre å finne ein drosjebil som kunne ta oss til Ibis Budget Hotel Joo Chiat. Formen er betre i dag og vi er på plass i SilverKris loungen på T3. For ein lounge dette er! Heilt enormt matutval. Det vart egg, pylse, siopao, shakshouka og belgisk vaffel til frukost. No går det i kaffi og underholding av ungane. Ca 1t og 45 min til flyet går.
Då er vi nokre timar frå FRA. Etter førre post var eg ein tur innom dassen i loungen og jammen hadde dei ikkje fjernkontroll til trona. Eg var litt uheldig og valde valet for kvinnleg underspyling, men det gjekk seg til til slutt. Oppvarma dassring var det og. Vonaleg ikkje av førre brukar. Alltid godt å fly med nyvaska skrukk.
Setet var solide saker. Det breiaste so langt på turen. Omlegginga til seng må gjerast manuelt, men går uhyre kjapt og ikkje noko treigare enn med knappetrykking. Veldig god plass til å sove er det og. Fotbrønnen kunne vore større, men ein lid ingen nød. Lunchen var god; satay til «appetizer». Laks til forrett. Og lam til hovudrett. Serveringa går monaleg tregare i min mindtgang enn i dem andre, men til gjengjeld fekk eg prøve meg på fire forskjellige dessertar. Isen var best, med ostekaka som ein god nummer to. Ostefatet var ikkje rare greiene. Monaleg betre på turen nedover. Snart er det biff til middag. Formen er noko betre enn i går. Nasa renn, men munngymnastikk som får meg til å sjå rablande galen ut held tannverken nokelunde i sjakk. No leskar eg strupen med vatn og cola og hjelp eldstemann med eitkvar ca kvart halve minutt. Elles prøvar eg å sjå King’s Speech.
Då var middagen innteken. Alt unntatt biffen gjekk ned. Den var dessverre rå i midten. Elles var alt etandes.
Då er vi komne tilbake på europeisk jord. Alle er gode og trøtte og ser fram til å sove. Det er lenge sidan klokka var 0600 i Singapore. God natt.
På plass i Panoramaloungen ved gate A26. Madammen har lagt seg til på ei av sengene, medan eg prøvar å halde lydnivået til ungane nede. Dei overhøyrde meg omtale dama som slepp inn folk i loungen som «dragen», og no er dei spente på å få sjå ein ordentlig drage når ho er ferdig med pausen sin.