Fasttrack på OSL funker uansett billettype

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Hypern, 13. sept 2015.

  1. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Kan bekrefte at fasttrack slusene ikke klarer å lese av status/billettype. Det funker med SASGo uten status. Jeg trodde jeg måtte ut med gullkortet etc men reisefølget på fredag leste bare av boardingkortet sitt i fasttrackslusen og porten åpna seg den. Så det må egentlig bety at ALLE kan gå i fasttrack uavhengig av hva de flyr. Ja reisefølget var statusløs og jeg var klar for å ta ut gullkort og sånt for å gjeste følget igjennom, men da hun scanna sitt eget boardingpass før jeg kludra med det gikk det..

    Det er jo egentlig veldig rart da - kanskje Avinor ikke har programmert de slusene skikkelig? Men virker som en stor blemme av OSL.
     
  2. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Trolig fordi en med gullkort gikk så kort tid før at slusa registrerte hennes som den personens gjest.
     
  3. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Godt mulig men jeg synes det var rart likevel.
     
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Det er nok korrekt. Jeg var såpass utålmodig at jeg scannet et boardingkort på en annen sluse enn de andre og da ble det ulefest..
    Dette var ifg den lokale tyttebærmafiaen pga at alle gjester må gå på samme.
     
  5. EkkoBravoDelta

    EkkoBravoDelta Nytt Medlem

    Innlegg:
    9
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    På SVG er det ubemannet fast track. Her har de løst at du kan ha med følge om vedkommende følger like etter deg. Skulle ikke overraske meg at det er satt opp på samme måte begge plasser.
     

Del denne siden