Flere menn som har opplevd å bli kvinne når de booker billett via SAS' nettløsning for Star Alliance EB-billetter? Har nå booket og avbestilt flere ganger, men får uansett tittelen MS samme om jeg velger "Mann" eller "Kvinne" på SAS.no. Har bestilt via samme side tidligere i vinter uten problemer.
Jeg er stadig kvinne på flybilletter. Gjerne på halvparten av legs på samme booking.. Litt usikker på når noen bryr seg om kjønn?
Jeg ble kvinne når vi reiste til MIA i høst (LH C, bonusreise). Til tross for utallige forsøk på å endre dette på SAS.no forble jeg kvinne på hele turen. Hadde aldri noe problem på grunn av dette, hverken ved innsjekk eller passkontroll.
Sannelig, gikk inn og sjekket og der var sannelig kjønnsskifte gjennomført uten forvarsel! Får se om det lar seg endre tilbake uten for omfattende operasjoner...
Apropos 1 april. Kommer det en utrolig nyhet fra et flyselskap i morgen er det en spøk. Da ha. Skjønner ikke at folk fortsatt går på slik tull
Har endt opp med å bli kvinne og kun få valg mellom kvinne og Malé når jeg har prøvd å fikse. Fikk komme på flyet som hovedstaden på Maldivene, ble faktisk oppgradert også.