Feilmelding SAS/Eurobonus

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Nilsen, 16. jan 2019.

  1. Nilsen

    Nilsen Medlem

    Innlegg:
    81
    Likes mottatt:
    59
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg har prøvd å etterregistrere en tur, men får opp feilmeldingen

    "Too many registration attempts made with these details for First Segment"

    Er det noen som har vært borti dette problemet tidligere? I så fall, hvordan løser jeg det?
     
  2. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    780
    Likes mottatt:
    1,904
    Bonuspoeng:
    93
  3. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,104
    Bonuspoeng:
    183
    Samme skjedde med meg tidligere i dag. Sendte inn en mail til gull-mailen, men har ikke hørt noe enda.
     
  4. snik

    snik Aktivt Medlem

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    556
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde akkurat samme problem, diamond-mailen ordnet opp dagen etter.
     
    Nilsen liker dette
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    awt and Nilsen like this.
  6. Nilsen

    Nilsen Medlem

    Innlegg:
    81
    Likes mottatt:
    59
    Bonuspoeng:
    18
    Takk skal du ha, da prøver jeg det.
     
  7. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
  8. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,894
    Bonuspoeng:
    93
    [email protected] fikset manglende poeng på no time for meg igår. Tok ca 50 min fra mail var sendt til poeng var på konto.
     
  9. agrims

    agrims Mr. Emirates

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    Samme her, ringte sas, fikk beskjed om å sende mail til [email protected] og skrive på engelsk, da mailen kunne bli sendt Hong Kong etc..... Kom inn på konto 4 dager etterpå :D
     
  10. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,104
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk svar i dag og poengene var raskt på konto. Gull-mailen kan kun hjelpe med SAS-flyvninger btw.
     
  11. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Finnes det noe sted på sas.no eller i appen der man finne fullførte reiser? Hos DY ligger dette veldig lett tilgjengelig, men hos SAS finner jeg ikke noe.

    Jeg hadde en tur hjem fra BUD forrige mandag som ikke har kommet inn enda, og nå finner jeg ikke igjen mailen heller...
     
  12. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    611
    Likes mottatt:
    1,300
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som har slitt med å legge inn manglende poeng i det siste? Sendte mail til ebretro, men der har jeg ikke fått svar på noen dager - når jeg prøver å legge inn selv får jeg bare Vi er allerede i gang med å bekrefte denne flygningen, men det har det stått i flere dager.
     

Del denne siden