Startet planleggingen tidlig, bestilte først OSL > BKK > SIN > BKK > OSL med Thai allerede i januar. Etterhvert som det nærmet seg hadde jeg mer enn nok poeng til F, begynte jeg i all hemmlighet å følge med daglig på KVA, United, Expertflyer etc. noe som var veldig frusterende, heldigvis leser ikke kona på forumet her, jeg kunne lufte planene mine med noen av dere, noe som har vært til stor hjelp! I løpet av siste 2, 5 månedene booket jeg om billettene flere ganger til perfeksjon i mine øyner ihvertfall...
9/10 var dagen kommet for avreise, kona hadde hele tiden trodd vi skulle fly direkte til SIN via BKK, hun skjønte det var noe muffens siden tidspunktet for avreise er endret, men jeg ba henne stole på meg...
Tidlig opp om morran! Venter på flybussen...
En tur innom gullstuen på OSL er en del pakka, selv om det bare var snakk om 20 minutter..
Første Lufthansa fly fra OSL til FRA i Biz. LH865 Flytype: Airbus Industrie A320 Sharklets
Andre frokost allerede den morran... ;P
Vel framme i FRA spaserte vi en tur bort til F-terminalen
"Happy wife, happy life" er det noen som sier...
Bad er jo obligatorisk...
da blir man belønnet med en badeand!
En selvgyngende lenestol... kvalm...
Etter 2 frokoster tidligere orket vi ikke noe ala carte, men tok noe småtteri fra buffetbordet...
Så var tiden inne for omborstigning, da ble vi hentet kjørt ut til A380 som vi skal fly med i en Porsche Cayenne, turen var topp!
Last edited: 20. okt 2015