Feiring av nyttår i Gdansk/Sopot eller andre forslag?

Tråd i 'Reisemål' startet av paramberg, 14. aug 2017.

  1. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    Hallo,

    Starter tidlig med å planlegge nyttår, i fjor var jeg sent ute og det endte dyrt..
    Noen som har feiret nyttår i Gdansk / Sopot før og kan anbefale det?

    Eller som har andre plasser nedover Europa hvor det ikke koster hinsides å reise fra TRD?
    Reise 29-30 des hjem 1 januar.
     
  2. kepiblanc

    kepiblanc Aktivt Medlem

    Innlegg:
    350
    Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    Har feiret nyttår i Gdansk.
    Blir ikke flere ganger. Uinteressant plass. Ei testet Sopot dog.
     
  3. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    Var 1 år i Krakow, det var ikke store greiene. Gdansk fristet pga ganske rimelige billetter dit. Noen andre byer som kunne vært å anbefale? Blir en guttegjeng, så er ikke med fruen:)
     
  4. Filip

    Filip Nytt Medlem

    Innlegg:
    48
    Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    18
    Warszawa kan anbefales, men nå er det en del år siden jeg feiret nyttår der.
     
  5. kepiblanc

    kepiblanc Aktivt Medlem

    Innlegg:
    350
    Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    Det kan godt bli bra for dere altså, men om Krakow var tamt, kan jeg ikke tenke meg Gdansk topper det.

    Jeg har feiret nyttår i Manchester, York, London ellers hvert fall. London var jo livlig, men da bør man vel finne seg et sted med et arrangement, så man ikke sitter der på en standard pub og tror det tar helt av. ;)

    Jeg likte Manchester også, men det var av særinteresse, da Clint Boon fra Inspiral Carpets DJ'et på Club South, så neppe representativt for byen. ;)
     
  6. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,611
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Har hatt den gøyeste nyttårsaften i mitt liv i Krakow.. Så det avhenger jo mye av hva man selv gjør det til...

    12 Gutter på Langbord på Michelin Restaurant.... de to parene som satt i samme rom som oss, fikk nok ikke den romantiske middagen de håpte på.... så det måtte kompenserer med en flaske "sjampo" til hvert av parene...

    Point being, er dere en god gjeng, så er nok Gdansk ikke feil... Men Kan nok tenke meg det er mer liv midt på vinteren i Krakow/Warsawa...

    C
     
    paramberg liker dette
  7. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    CPH har en av de beste nyttårsferingene i europa, usikker på om man må ha en privat fest eller om man kan gå ut. Jeg har bare vært i privat selskap.

    Men fyrverkeriet og fyllekallaset er av topp dansk kvalitet ;) Er litt som hjemme, alle fyrer opp sitt eget men folk legger helt sykt mye ned i det og langs sjøene ved Fredriksberg og Nørrebro er det helt texas :)
     
    paramberg liker dette
  8. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    Hehe, joda var stemning i Krakow men han ene i følget ble dratt for 70 000 på en luguber bar der, så han vil nok ikke tilbake dit...
    Kogel Mogel dere var på vedr Michelin Restauranten i Krakow? Den var kanon.

    Skal sjekke ut Warsawa.

    Har hus ved Kastrup og feiret nyttår der noen ganger, takk for tipset uansett. København leverer alltid :)
     
  9. gatilpolen

    gatilpolen Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Heisan,

    Vi organisere Nyttårsaften i *****Hotell i Gdańsk :)
    Det er med stor glede at vi kan tilby dere én 4-dagers nyttårsreise til ***** Hotel Gdańsk for 3.150 nok per person! Tur er fra 29.12.17-01.01.18 eller fra 30.12.17-02.01.18.

    Vårt spesielt tilbud:

    • transport fra og til flyplassen i Gdańsk i én luksuriøs bil
    • 3 netter på ***** Hotel Gdańsk i tomanns rom i den moderne **** delen Yachting hvor FC Barcelona fotballaget har blant annet overnattet
    • deilig buffefrokost
    • 2 enkle invitasjoner på nyttårsfest med dans og live musikk på ***** restaurant i Hotel Gdańsk
    • middag på nyttårsaften:
    1. - aperitif
    2. - utsøkt seksretters meny servert til bordene
    3. - glass med champagne ved midnatt
    4. - suppe etter midnatt
    • deltakelse i lotteriet organisert av hotellet
    • utsjekking til kl. 16.00
    • gullmassasje for Henne i hotell SPA
    • ølmassasje for Han i hotell SPA
    • kun for våre gjester, vi skal organisere privat fest i ***** restaurant!
    Seminar om øl (på engelsk), med smaking av deilige og prisbelønnet i internasjonale konkurranser øl samt besøk av bryggeriet i kornlageret fra XVIII.
    • gave fra arrangørene, selskapet Gå til Polen
    • gratis inngang til relax sonen i Badstuesenteret i Med Spa (finsk badstue med fargeterapi, dampbadstue med stjernehimmels effekt, salt-is grotte, avslapningssalong) • 24 h kundeservice hos Gå til Polen
    • barn til alder 6 som kan sove sammen med foreldrene i sengen er velkomne gratis, eldre barn for 400 nok. Inkludert i barneprisen er frokost. Skulle det være behov for barnepass i løpet av nyttårsaften, si ifra til oss.

    skal du vite mer, du kan se på FB siden Ga til polen

    hilsen :)

    Nawojka
     
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Hørtes jo interessant ut :). Synd vi er over atlanteren på nyttårsaften.
     
    gatilpolen liker dette

Del denne siden