Fenomenal Kylling Caesar i GO

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Fnate, 13. mai 2014.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Strålende SAS tur til Munchen i dag. I GO, så klart.

    Ledig midtsete. Blidt crew. Men så - maten... En kongebra kyllingsalat med varme rundstykker til og en flaske musserende med Orrefors glass.

    Skikkelig bra!!!
     
    SASDC8 and SASlovah4evah like this.
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde samme fra BCN-OSL på lørdag og den var alt annet enn god, men kanskje årsaken var at den hadde siste forbruksdag samme dag? Den var i alle fall veldig fuktig, med vassne krutonger. Kyllingen, parmasan og dressingen var derimot god, og det samme var musserende i skikkelig glass :)
     
    Fnate liker dette
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Fnatski fornøyd med SAS.
    Hva blir det neste.........

    Hilsen
    "Overrasket"
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Fnatski fornøyd med SAS.
    Hva blir det neste.........

    Hilsen
    "Overrasket"
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Skryt går dit skryt hører hjemme, Biz

    Jeg var i mange år nesten like positiv til SAS som Ida ;) (sårry Ida). Men den håpløse forelskelsen la seg sammen med en rekke veivalg som for en flittig reisende fremstod underlige. Nå er vi som et gammelt ektepar. Bitcher og bråker men liker hverandre på bunnen.
     
    EB, Roberto and tommy777 like this.
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Smaken kan jo, som kjent, være som baken også?

    Testet for eksempel den sagnomsuste wrap'en i dag. Det var første gang og siden de kun hadde tunfisksalat som alternativ bak i GO. Jeg syntes ikke den var god. Ikke vond, bare ingenting utover litt krydder. Men en på raden foran gjorde et kjempenummer overfor crewet at Wrap'en var helt stråååååålende og en kjempeoppgradering (det var visstnok ikke kylling i den før, eller noe).
     
    SASDC8 liker dette
  7. Dash

    Dash Medlem

    Innlegg:
    160
    Likes mottatt:
    95
    Bonuspoeng:
    28
    Kylling i wrappen? Me like :)
     
    Fnate liker dette
  8. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    Burde man skrive inn en takkemail, slik at ikke salaten fjernes helt?

    Hilsen fan av Cæsar.
     
    Islending and Fnate like this.
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Det må vi ikke finne på. Om bønnetellerne finner ut at det smaker godt kommer de til å fjerne den umiddelbart.
     
    andyp liker dette
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Altså... Det er ikke så mye kylling at du smaker det. Men du kan skimte den og det endrer tyggemotstanden litt, så det er bra.
     
    bth-tos liker dette
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, send en takk skal du ha mail til SAS, du. Det trenger de etter all den peppern de har fått pga elendig catering og det er slett ikke lite! (seriøst, dersom det var så godt som du sier, det trenger de)

    Godt de endelig fikk noen til å kjøpe den musserende hoggormliksomchampersen sin også før den gikk sur ;)
     
  12. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Trenger de virkelig det eller blir de, som det nevnes, å fjerne den også? Skjønte de ikke at folk føler det er totalt idiotisk at de har fjernet all mat på innenlands? MYE sure folk på EVE-OSL turene mine i det siste.. Ikke en sjait å få kjøpt som minner om mat, selv ikke for PLUS..
     
    tommy777 and SASDC8 like this.
  13. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Sjefen min som er Diamond og bassert i Tromsø, er i alle fall som meg alt annet en fronøyd med at det du får innenlands er en Vasa "Sandwich" i PLUS.. Tror ikke de bestemmer i SAS. skjønner at dette ikke er bra nok på flyvninger til Nord-Norge med rutetider på over 1 time og 20 minutter :rolleyes:
     
    Roberto, tommy777 and Jørgen like this.
  14. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Enig der Ida. Derfor benytter jeg muligheten til å kommentere dette til Purser på hver flyvning, som lover å ta det videre. Jeg syns synd på crewet som må forklare 7 rader med PLUS til TOS at alt de har er Vasa, men at vi kan få en øl hver.. Håper SAS endrer catringen på innlands i Norge så snart som mulig, og lanserer gratis frokost for Diamond som en nytt perk ;)
     
    Last edited: 20. mai 2014
  15. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Tenk om alle kabinansatte kunne vært sånn..

    Et kjempeproblem hos SAS om dagen er at de ikke er enige om hva som skal tilbys. Opplevde i går (i PLUS) at damen foran vogna konsekvent ga ut flasker med vann med et smil til de som ville ha vann, mens damen bak samme vogn var surere enn de fleste jeg har møtt og nektet å gi ut noe annet enn halvfulle glass med vann. Flaske kom ikke på tale. Skulle tro det var hun som betalte flaskene av egen lomme.
     
    Fnate liker dette
  16. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Helt enig Ida! Det som blir for dumt er når man har betalt for Plus at man ikke kan få en flaske vann. Nesten hver gang har de prøvd seg med å gi meg et glass, og jeg må på nytt pressisere at nei jeg ba om en flaske.. Når det er sagt, hadde jeg svært gode crew både til og fra BCN sist, og jeg syns både laksesalaten og den nye wrapsen smakte meget godt :)
     

Del denne siden