God formiddag! Ferie - skal bli så godt Turen går til Bangkok og Koh Samui. Blir med Thai First fra London. Er allerede der nå i F loungen til SQ Startet idag tidlig med 2,5t søvn etter en natt med party
Flott tur nedover! Syns F produktet til Thai var veldig bra. Sammenligningsgrunnlaget mitt med F produkter blir med SQ sin 777ER i F. Ble tatt godt i mot, serverte Grand Siecle i lufta. Fikk en 6 timer på øyet. Må si både temperaturen i kabinen var bra, med at det ikke var noe særlig varmt. I tillegg til at det var god plass i senga 5 pax totalt i kabinen. Ved ankomst ble man eskortert gjennom immigrasjonen og ut døra til taxien
Kommer til å velge F igjen med Thai ved neste mulighet. Syns det var tipp topp både produktet og servicen Hjem blir det A350en til Thai i biz. Noen dager i BKK nå før turen går til Koh Samui på onsdag
Herlig! Ser mye bedre ut enn vår tur med Swiss og Austrian i premium eco F står på TODO listen, og del skal bli en dag. Bilder som dette bare bekrefter at det må skje God tur videre!
Er egentlig melba-toast det man vil ha med kaviar? Så veldig bra ut på TG F, håper resten av reisen blir bra.
Bor noen dager på Conrad Bangkok. Hotellet ble booket gjennom Amex Centurion. 300$ stay credit og oppgradering av rom. I tillegg til at diamond medlemskapet mitt fra Hilton ble lagt inn De 300$ utgjør nesten prisen av rommet for 3 netter Vært litt rundt på ICONSIAM, diverse markeder og MahaNakhon tower for å se på utsikten. Chinatown i kveld for litt streetfood før det blir Koh Samui i morgen kl 13
De står fortsatt på rekke 747’ene og noen A380’s. Coral Loungen på domestic var flott den. Bangkok Airways til Koh Samui. Raskt og enkelt. Imponerende at de serverer mat til hele flyet på den korte turen!
Koh Samui er nydelig så langt Bor i Lamai nå, relativt rolig plass - litt for kjedelig egentlig Skal videre til Chaweng den 20. noen som har anbefaling av hotell hee? Skal bo på SALA Chaweng fra 23 men trenger noe fra 20 til 23
Ja booket SALA etter å ha lest dine anbefalinger der Endte opp med å booke Melia. Fant ut at jeg hadde Platinium medlemskap der, som gir tilgang til lounge blant annet Ble ikke akkuray Chaweng det da men da får man sett litt av Choengmon Beach
Jeg liker Choeng Mon veldig godt. Pleier å dra til Sala Choeng Mon. Melia har jeg hørt er superfint. Holdt på å bygge det sist vi var der Uansett en veldig kort taxitur til Chaweng fra Choeng Mon. Liker best å kunne oppsøke Chaweng, men ikke nødvendigvis bo der. Veldig turistifisert.
Jess blir spennende å se Siden Melia ikke hadde rom før i morgen så tok vi ett rimelig rom på COSI for 290kr Muay Thai kamp i kveld
Første tiden av oppholdet på Koh Samui har vært i Lamai. Hotellet het Rocky Boutique Resort. litt avsidesliggende. Veldig fint der men ble litt drygt å være der i nesten en uke. I tillegg så er det helt dødt i Lamai nå ettersom det er lavsesong virker det som.
På vei fra Lamai til Chaweng i går så stoppet vi innom Jungle Club for lunsj. Rå utsikt! Tok ei natt på COSI som ligger ved kjøpesenteret. Helt greit hotell for en natt med basseng på taket. Ingen bilder av rommet men bra standard. Og til under 300kr så kan man ikke klage Mye mer liv i Chaweng enn i Lamai. Fordelen er jo at man da også har noen bedre restauranter å velge mellom Spiste fantastisk bra italiensk mat hos italieneren som driver Duomo. Kan virkelig anbefales! Muay Thai kamp på kvelden Nå blir det to dager på Melia Koh Samui før to dager på SALA Chaweng