Vet ikke om jeg har tatt opp denne før. Jeg husker omtrent som en teflonpanne, men satt og romsterte i litt gamle bilder og kom over denne. Tror muligens ikke man hadde sluppet unna med den lenger nå. Men jeg kjenner at jeg får en litt varm og god følelse som sprer seg rundt i sjåvinisthjertet mitt.
Minner meg om 1969, en ung 23 årig guttehvalp som Reidar fløy PSA i California med 727-200. De var kjent for stews med hotpants og fly med et malt stort smil under snuten. Samtidig var også boka "Coffe, Tea or Me" ute. Stakkars guttunge. Ikke lett å være pax på den tiden. Jfr SK og spesielt UA som jeg flyr mye nå. Grandma's airlines.
Klassisk markedsføring altså... Dån. Hvorfor begynte vi noensinne å bytte ut dette med skrapelodd og politisk korrekthet
Fordi vi mennesker er verdens dummeste dyr. Gi meg andre eksempler fra pattedyrriket som tilfører seg selv smerte hver helg (bakfyll), men likevel kaster seg ut i det neste helg med like stor glede .. ?
Det vært så konge å fått opplevd de SAS flightene, samt en flight eller to med Braniff sitt servicekonsept
"Du måtte være ugift, barnløs, pen og slank" skriver Aftenposten http://reise.aftenposten.no/reise/Du-matte-vare-ugift_-barnlos_-pen-og-slank--78707.html