Hei! Er på utkikk etter å gjøre en MR med start fra og retur til Evenes (EVE) samme dag. Må være minimum fem legs, men helst seks. Er det i det hele tatt gjennomførbart? Forslag til routing? På forhånd takk
@ccurrahee viser til denne tråden: – https://insideflyer.no/forums/threads/post-din-mr-her-hvis-du-vil-gi-andre-insideflyers-tips-om-rute-og-eventuelt-få-selskap-på-turen.14701/ Jeg antar at du skal prøve å benytte deg at 4x-kampanje som SAS har gående nå? – https://www.sas.no/eurobonus/tilbud/hoyere-statusopptjening/ Et kjapt søk viser at du kan finne tur/retur Arlanda på søndager og mandager med tre flyvninger i hver retning, men siden siste fly lander nokså tidlig på Evenes så får du ikke til denne reisa på én dag, du trenger to. Resten av uka ser det ut til å være enda vanskeligere. – Dette basert på et tur/retur-søk på SAS no. EDIT: Et alternativ er Sola, mandag 15/11 er det mulig å få til en tur/retur med fem strekninger (to den ene vegen og tre den andre). Værnes likeså på samme dag.
Takk, men hvor ser du dette? Jeg får kun opp muligheten for ett stopp begge veier til Sola (totalt fire flyvninger). Fra Værnes er det mulig å få tre legs hjem den 15/11, men da er det ene med WF, og det teller ikke mot 4x-kampanjen.
Du kan også søke opp tur/retur Sola med delbetaling poeng+penger: Da får jeg dette treffet: Så får du selv velge om dette er verdt prisen, men en slik reise skulle vel gi 5x750 i grunnpoeng, altså 3750 poeng, pluss ytterligere 11 250 statuspoeng. Så kommer 25 % i EBG-/EBD-bonus på toppen der igjen.
Så mye poeng har jeg ikke å brenne, dessverre, men takk for innspill! Tror uansett det blir enklere for meg å oppnå EBG på antall legs. Skal ikke være enkelt å bo i nord!
Når du ser på denne typen billetter kan du bestemme selv hvor mye poeng du skal brenne av. Du kan betale bare med poeng eller du kan justere ned poengsatsen og heller svi av kronasjer. Denne funksjonen finner du på høyre side av alle flyavgangsforslagene (du må ha valgt både ut- og hjemreise før du kan justere poeng-/pengebruk).