Fjooo, rakk akkurat flyet til Amsterdam nå fra Flesland. Var evigheter med kø i skranken til KLM. Måtte løpe til gate. Flyturen er som følger: BGO-AMS-ATL-FLL Blir en heavy tur... Og ja dette er samme tur som ble bestilt to ganger må nytes med andakt. Tåke i daaag Og vi venter på siste bagasjen Så vi ventet på fire pasasjerer som ikke møtte opp, og bagasjen deres måtte lesses av... nå 06:43 har vi pullback. 15min etter schedule.
Blitt litt lite oppdatering, ikke så mye wifi tilgjengelig ... Pre meal: Honningglassert kylling til middag. Nevnte jeg at du kunne drikke så mye du ville av både alko og brus/vann? Jepp. De kom hele tiden rundt i tillegg kunne du bare gå bak og spørre om det du ønsket. Fantastisk Delta! Info: Pre arrival ble det stenovnsbakt pizza som jeg tydeligvis ikke hadde bilde av, etterfulgt av Magnum mini is: Så er vi landet ... Svær flyplass! Måtte ta tog til transfer gaten videre i sånn 7min. «No pictures please» Så var det videre til gaten! Hva er dette for en omvei? Flyr de ikke over Orlando og der?: Noe memorial fra 9/11 på FLL: Så var det til leiligheten
dette reisebrevet tok brått slutt...? anyways; booka tur til florida og dest ft lauderdale som destinasjon påsken neste år. noen med tips her? fant ikke egen tråd for stedet
Jeg har vært flere ganger i området ... Det er flere flotte steder og strender langs kysten, da ungene bodde hjemme likte vi oss godt på Hollywood Beach … flotte hoteller, små fine restauranter, strandpromenade og fin strand. Fint utgangspunkt for å farte litt rundt … Everglades, Miami, Kennedy Space Center ….. Vi kjørte også til Key West på dagstur derfra, men det var langt. Et av de store kjøpesentrene Sawgrass Mill ligger også i området, der spiller også ishockeylaget Florida Panters sine hjemmekamper. Det er flott rundt der og lett å bli solbrent i mars-april.